بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
ثبت رکوردی دیگر در گندله سازی گهرزمین
رفع محدودیت‌های موجود در طراحی اولیه پنل‌های فن‌های فرآیندی موجب افزایش ۳۵ درصدی نرخ تولید شده است.
کد خبر : ۲۵۸۷۳۴

ثبت رکوردی دیگر در گندله سازی گهرزمین

به گزارش بورس نیوز، مقداد کردستانی، مدیر کارخانه گندله سازی گهرزمین با اشاره به میزان تولید این کارخانه عنوان کرد: خوشبختانه مشکلات و محدودیت‌های موجود در طراحی اولیه پنل‌های فن‌های فرآیندی رفع شد که ماحصل این اقدام، افزایش ۳۵ درصدی نرخ تولید، درآمد ۶۳ هزار میلیارد ریالی در سال و همچنین ثبت رکورد ۴۵۴،۶۳۱ تن گندله در اردیبهشت ماه سال جاری شده است.



وی در ادامه افزود: با آغاز بهره برداری از کارخانه گندله سازی گهرزمین و مواجه با افزایش دمای تجهیزات فیلتر مربوط به پنل درایو فن‌های فرآیندی کارخانه، محدودیت‌هایی در نرخ تولید به جهت جلوگیری از افزایش دما و آسیب به تجهیزات اعمال شده بود. با اثبات این مسئله درخصوص ایراد در طراحی اولیه این سیستم و پیشنهاد حداقل ۶ ماهه نمایندگان شرکت سازنده در خصوص اصلاح عیوب و با وجود شرایط تحریم، موجب شد تا در راستای صیانت از سرمایه شرکت و افزایش نرخ تولید، همکاران این مجموعه با استفاده از تجربیات و حداقل امکانات موجود، با تلاش شبانه روزی طراحی اولیه را مورد بازبینی و اصلاحات لازم را با موفقیت اجرایی نمایند.

ثبت رکوردی دیگر در گندله سازی گهرزمین

کردستانی خاطرنشان کرد: استفاده از دانش و تجربه فنی همکاران مجموعه گندله سازی و در سالی که توسط مقام معظم رهبری > نامگذاری شده، موجب افزایش ۳۵ درصدی نرخ تولید یعنی ظرفیتی بیش از طراحی اولیه شده است که این افزایش تولید می‌تواند درآمد ۶۳ هزار میلیارد ریالی را در سال به همراه داشته باشد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم با همت و تلاش همکاران موفق به کسب رکورد تولید ۴۵۴،۶۳۱ تن گندله در اردیبهشت ماه سال جاری شویم که این مهم، نشان از تلاش شبانه روزی و همت والای کارکنان گندله سازی، فرآوری و شرکت نظم آوران است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تجلیل استاندار، دادستان و مدیر کل میراث فرهنگی استان از شرکت گهرزمین
به مناسبت هفته میراث فرهنگی و به پاس فعالیت‌های شرکت در عرصه میراث فرهنگی، مرمت و نگهداری آثار باستانی استان صورت پذیرفت؛

تجلیل استاندار، دادستان و مدیر کل میراث فرهنگی استان از شرکت گهرزمین

گهرزمین، فاتح قله‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه کشور
تیم‌های برتر چهارمین دوره مسابقات کشوری امداد و نجات و کمک‌های اولیه مشخص شدند؛

گهرزمین، فاتح قله‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه کشور

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان سیرجان به ایستگاه آخر رسید؛

گهرزمین حامی فرهنگ کتاب و کتابخوانی

ارسال نظر