بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
طبق گزارش منتشرشده از سوی پتروشیمی پارس:

«پروپان» درآمدزاترین محصول "پارس" شد

«پروپان» درآمدزاترین محصول
بیشترین درآمدی که در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات شناسایی شد، مربوط به محصول «پروپان» بود که حدوداً یک هزار و ۸۲۳ میلیارد تومان درآمدزایی برای شرکت را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۸۷۵۵

«پروپان» درآمدزاترین محصول

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی پارس در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را حدوداً ۵ هزار و ۸۹۱ میلیارد تومان به همراه داشته که تمامی آن در بازار داخلی به ثبت رسیده است.

«پروپان» درآمدزاترین محصول

طبق گزارش صورت گرفته، درآمد‌های حاصل‌شده این شرکت پتروشیمی از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه نیز مبلغی بالغ‌بر ۱۱ هزار میلیارد تومان بود و همچنین میزان سرمایه اعلام‌شده "پارس" تقریباً برابر با ۴۸ همت بوده است.


بیشتر بخوانید: "پارس" فعالیت فروردین ماه را گزارش داد


میزان درآمد‌های شناسایی‌شده پتروشیمی پارس

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه‌‎ای که شرکت "پارس" در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت با درآمدی که در فروردین‌ماه شناسایی شد رشد ۶ درصدی را به ثبت رساند. همچنین میزان درآمدی که این پتروشیمی توانسته از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت برساند افزایش ۸۰ درصدی را تجربه کرده است. این روند افزایشی در پتروشیمی پارس به طور واضح در نمودار زیر قابل مشاهده است.

«پروپان» درآمدزاترین محصول

طبق گزارش بورس نیوز، بیشترین درآمدی که در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات شناسایی شد، مربوط به محصول «پروپان» بود که حدوداً یک هزار و ۸۲۳ میلیارد تومان درآمدزایی برای شرکت را به همراه داشت. این محصول توانسته نسبت به ماه گذشته در رشد حدوداً ۱۵ درصدی قرار بگیرد و همچنین در مقایسه با سال گذشته نیز افزایش قابل‌توجه ۲۴۵ درصدی را تجربه کرده است.

همچنین بر اساس گزارش منتشرشده در کدال، نرخ فروش «پروپان» درازای هر تن تقریباً ۲۰ میلیون و ۸۴۳ هزارتومان گزارش‌شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۰۸ درصد افزایش نرخ را به ثبت رسانده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۵ میلیارد تومانی درآمد هفتگی
استایرن منومر تنها محصول عرض‌شده توسط پتروشیمی پارس؛

رشد ۵ میلیارد تومانی درآمد هفتگی "پارس"

افزایش ۱۳ درصدی درآمد هفتگی پتروشیمی پارس در اولیم هفته معاملات؛

"پارس" با توجه به کاهش نرخ‌ها با رشد درآمد مواجه بود

ارسال نظر