بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
طبق گزارش ماهانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

افزایش فروش ۱۹ درصدی در "فولاد"

افزایش فروش ۱۹ درصدی در
طبق گزارش صورت گرفته در سامانه کدال، بیشترین مقدار فروش "فولاد" در اردیبهشت ۱۴۰۱ متعلق به «محصولات گرم» با ۴۵۹ هزار تن در بازار داخل کشور شناسایی شد.
کد خبر : ۲۵۸۷۸۳

افزایش فروش ۱۹ درصدی در

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، مقدار فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان در اردیبهشت ۱۴۰۱ برابر با ۸۷۷ هزار تن بود که از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آمده بود و همچنین این مقدار فروش نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافت.

مقدار فروش تجمیعی این شرکت فولادی در اردیبهشت‌ماه به ۱،۴۶۲ هزار تن رسید و این مقدار شناسایی‌شده نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۱۵ درصد افزایش فروش تجمیعی را به دنبال داشت.


بیشتر بخوانید: افزایش سرمایه در دستور کار "فولاد"/در ماه گذشته ۳۰ رکورد تولید داشتیم


طبق گزارش صورت گرفته در سامانه کدال، بیشترین مقدار فروش "فولاد" در اردیبهشت ۱۴۰۱ متعلق به «محصولات گرم» با ۴۵۹ هزار تن در بازار داخل کشور شناسایی شد. پس‌ازآن نیز بخش «سایر محصولات» توانست با فروش ۱۷۳ هزار تن در جایگاه دوم قرار بگیرد.

همچنین طی ۲ ماه سپری‌شده از سال مالی «محصولات گرم» توانست با ۸۳۰ هزار تن، مقام اول پرفروش‌ترین‌های شرکت را به نام خود ثبت کند. طی این بازه زمانی در بازار داخلی «محصولات سرد» نیز ۲۵۱ هزار تن فروش را به همراه داشته است؛ بنابراین می‌توان گفت شرکت "فولاد" توانسته فروش خود را نسبت به فروردین‌ماه و حتی در مقایسه با سال گذشته افزایش دهد که درواقع می‌تواند خبر مثبتی برای سرمایه‌گذاران و سهامداران شرکت را به همراه بیاورد.

افزایش فروش ۱۹ درصدی در

بنابراین می‌توان گفت شرکت "فولاد" توانسته فروش خود را نسبت به فروردین‌ماه و حتی در مقایسه با سال گذشته افزایش دهد که درواقع می‌تواند خبر مثبتی برای سرمایه‌گذاران و سهامداران شرکت را به همراه بیاورد.

فروش محصولاتی که فولاد مبارکه در بازار صادراتی به فروش رساند در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ به ۸۴ هزار تن رسید که این مقدار فروش در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۸۱ هزار تنی را تجربه کرده است.

مقدار تولید محصولات فولاد مبارکه اصفهان در دومین‌ماه سپری‌شده از سال مالی برابر با ۷۳۵ هزار تن بود که بیشترین مقدار را در اردیبهشت‌ماه محصولات گرم با ۴۷۰ هزار تن به خود اختصاص داد، لازم به ذکر است که از ابتدای سال مالی تاکنون مجموع تولید محصولات این شرکت فولادی برابر با ۱,۶۰۳ هزار تن به ثبت رسید.

مقدار تولید محصولات گرم، محصولات سرد، محصولات پوشش‌دار و سایر محصولات فولاد مبارکه از ابتدای سال مالی تاکنون در مقایسه با دوره مالی پیشین افزایش نزدیک به ۲ درصدی را تجربه کرده است.

 

 

پایان خبر

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هدایت سود فولاد مبارکه به طرح‌های توسعه
جعفری در نشست کارگروه کنترل مدیریت فولاد مبارکه اعلام کرد؛

هدایت سود فولاد مبارکه به طرح‌های توسعه

بورس کالا شرایط خرید ورق گالوانیزه را اعلام کرد
از سوی مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا؛

بورس کالا شرایط خرید ورق گالوانیزه را اعلام کرد

ارسال نظر