بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
صورت مالی شرکت "سپ" در کدال منتشر شد:

"سپ" به رشد ۳۴ درصدی رسید

درآمد شناسایی‌شده "سپ" از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۴ درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۵۸۸۴۷

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت منتهی به اردیبهشت‌ماه (سال منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) از خود بر جای گذاشت، برابر با ۲۹۲ میلیارد تومان بود. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت نیز مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۵۰۳ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید: رشد ۲۱ درصدی درآمد تجمیعی در "سپ"


سرمایه اعلام‌شده این شرکت بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده که دراین‌بین ۳۰۰ میلیارد تومان نیز سرمایه ثبت‌نشده طبق گزارش "سپ" وجود دارد.

روند درآمد‌ی "سپ" تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱

بر اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد شناسایی‌شده "سپ" از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۴ درصدی را تجربه کرده به‌گونه‌ای که از ۲۱۷ میلیارد تومان در اردیبهشت ۱۴۰۰ توانسته به ۲۹۲ میلیارد تومان برسد. درنهایت این روند افزایشی می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاران بیشتر به پرداخت الکترونیک سامان کیش کمک کند.

بیشترین درآمدی که "سپ" در اردیبهشت‌ماه شناسایی کرد، متعلق به بخش «پین و اعتبار فروخته‌شده درگاه‌ها» با ۱۹۱ میلیارد ریال بود که حدود ۶۶ درصد از کل درآمد‌ها را تشکیل داده است. رتبه بعدی درآمدزاترین بخش پرداخت الکترونیک سامان کیش به «ارائه خدمات کارت‌خوان» با مبلغی در حدود ۹۲ میلیارد تومان تعلق گرفت.

 

 

پایان خبر 

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۲۱ درصدی درآمد تجمیعی در
"سپ" درآمد ۳,۱۳۴ میلیارد ریالی در صورت مالی ثبت کرد:

رشد ۲۱ درصدی درآمد تجمیعی در "سپ"

رشد ۲۵ درصدی درآمد تجمیعی
گزارش اسفند ماه "سپ" در کدال منتشر شد:

رشد ۲۵ درصدی درآمد تجمیعی "سپ"

افزایش درآمد تجمیعی
گزارش اسفندماه "پرداخت الکترونیک سامان کیش" منتشر شد:

افزایش درآمد تجمیعی "سپ"/ رشد ۲۵ درصدی درآمدهای سالانه

ارسال نظر