بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
مذاکرات هسته ای در روند خودش در جریان است
سخنگوی دولت گفت: مذاکرات در روند خودش در جریان است و متوقف نشده است ایران حسن نیت خود را پیش از این نشان داده و جدیت خود را هم در این مسیر نشان داده است و مذاکرات در مسیر خود در حال استمرار است و سخنگوی وزارت امور خارجه مستمرا گزارش این مسیر را می‌دهد.
کد خبر : ۲۵۸۸۹۶

مذاکرات هسته ای در روند خودش در جریان است

به گزارش بورس نیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ضمن تسلیت فاجعه متروپل آبادان اظهار کرد: آرزو می‌کنم شاهد تکرار چنین وقایع غم‌انگیزی نباشیم و دولت پیگیری خواهد کرد، قطعا با هرگونه قصور در مقامات محلی و فساد احتمالی برخورد خواهد کرد.



سخنگوی دولت افزود: اعتباری بنا به پیشنهاد وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران برای حادثه متروپل در نظر گرفته شده که پرداخت شود البته خسارات را باید مالک پرداخت کند، اما دولت این اعتبار را در نظر گرفت.

وی درخصوص توافق هسته ای و فروش نفت ایران بیان کرد: مذاکرات در روند خودش در جریان است و متوقف نشده است ایران حسن نیت خود را پیش از این نشان داده و جدیت خود را هم در این مسیر نشان داده است و مذاکرات در مسیر خود در حال استمرار است و سخنگوی وزارت امور خارجه مستمرا گزارش این مسیر را می‌دهد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: در مورد فروش نفت آمار‌ها بعضا از سوی متولیان ارائه می‌شود اخیرا هم مسئولان روابط عمومی نفت گزارشی از عواید نفتی دو ماهه ابتدای سال ارائه کردند فروش نفت کشور و بازگشت ارز‌های ناشی از آن به نسبت شرایط تحریمی در دولت مردمی از شرایط قابل قبولی برخوردار بوده است طبیعی است در بازار‌های جهانی در هر حوزه‌ای به ویژه با بحران کرونا مشکلاتی وجود داشته باشد. ما الحمدلله در کشور با همکاری خوبی که همه مردم داشتند و مدیریت خوبی که صورت گرفت امروز خیلی احساس نمی‌کنیم این مشکل کرونای جهانی را به نسبت برخی کشور‌ها که همچنان غوطه‌ور در این بحران هستند این بحران همچنان برخی نوساناتی را بعضا در خرید و فروش‌ها ایجاد می‌کند و این نباید سوءتعبیر شود من بار‌ها گفته‌ام ایران بازار فروش نفت خود را دارد و بازار نفت خود را از دست نداده است اتفاقا بازار‌های جدید جهانی هم از سوی مجموعه وزارت نفت و همکارانشان در سایر وزارتخانه‌ها به ویژه وزارت امور خارجه در حال توسعه است و ان‌شاالله از این حیث امید به پیشرفت روز افزون هم در حوزه تولید و فروش و برگشت ارز حاصل از آن را در کشور داریم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر