بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
جاماندگان دو نهاد پوششی سهام عدالت می گیرند
به جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، سهام عدالت اختصاص پیدا کند.
کد خبر : ۲۵۸۹۱۵

جاماندگان دو نهاد پوششی سهام عدالت می گیرند

به گزارش بورس نیوز، بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ قرار است، به جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، سهام عدالت اختصاص پیدا کند.



در این زمینه حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی اظهار کرد: در تعامل سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کسانی که از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند، شناسایی می‌شوند و از طرف دولت هم سهام دولت در شرکت‌های مختلف و نوع و کیفیت پرتفوی سهام شناسایی و از منابع دولت برای این منظور اختصاص می‌یابد.

وی افزود: ظرف دو هفته آینده در وزارت اقتصاد سهام دولت شناسایی و از تیرماه سهام دولت به جاماندگان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی اختصاص می‌یابد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد کسانی که جامانده سهام عدالت هستند، اما تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نیستند بیان کرد: کسانی که استحقاق دریافت سهام عدالت دارند، یعنی جزو ۶ دهک کم‌درآمد جامعه هستند، به آن‌ها سهام عدالت اختصاص می‌یابد، اما اول به دو دهک کم‌درآمد یعنی تحت پوشش حمایتی اختصاص می‌یابد. برای ۴ دهک بعدی باید در تعامل با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افراد جامانده سهام عدالت شناسایی شوند.

قربان‌زاده خاطرنشان کرد: بقیه واجدان شرایط و جاماندگان سهام عدالت این سهام را دریافت خواهند کرد، اما فعلا از تیرماه کسانی که جامانده تحت حمایت نهاد بهزیستی و کمیته امداد هستند دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد: هیچ کسی لازم نیست حتی یک ریال بابت سهام عدالت بپردازد، متأسفانه عده‌ای سودجو در کافی‌نت‌ها و یا دفاتر دیگر و با ارسال پیامک به مردم از آن‌ها طلب پول می‌کنند که همه این‌ها غیرواقعی است و نباید برای سهام عدالت حتی یک ریال پرداخت شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود رسوب شده سهامداران عدالت کجا رفت؟
دبیر فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بورس نیوز پاسخ داد :

سود رسوب شده سهامداران عدالت کجا رفت؟

افزایش ریسک تخلفات در بازار سرمایه با
یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

افزایش ریسک تخلفات در بازار سرمایه با "سوت زنی"

سهام عدالت روند صعودی داشت
در معاملات روز گذشته؛

سهام عدالت روند صعودی داشت

دروغ که کنتور ندارد!
ساعت پنج و نیم عصر؛

دروغ که کنتور ندارد!

ارسال نظر