بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
هنوز آیین‌نامه واردات خودرو نهایی نشده است
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: هنوز آیین‌نامه واردات خودرو نهایی نشده و قرار است، وزارت صمت از سوی دولت با کمیسیون صنایع مشورت کند و تا آخر خردادماه این قضیه تعیین تکیف می‌شود.
کد خبر : ۲۵۸۹۴۱

هنوز آیین‌نامه واردات خودرو نهایی نشده است

علی جدی، عضو کمیسیون صنایع مجلس درخصوص تعیین تکلیف آیین‌نامه واردات خودرو اظهار کرد: هنوز آیین‌نامه واردات خودرو نهایی نشده و قرار است، وزارت صمت از سوی دولت با کمیسیون صنایع مشورت کند و تا آخر خردادماه این قضیه تعیین تکیف می‌شود.



عضو کمیسیون صنایع مجلس در ادامه تاکید کرد: متاسفانه اطلاعات غلطی درباره واردات خودرو داده می‌شود، براساس جلسه‌ای که ما با وزیر صمت داشتیم، قرار نیست که قیمت خودرو سقفی داشته باشد منتهی برای خودرو‌های اختصاصی مزیت بیشتری برای تعرفه واردات در نظر می‌گیرند.

این نماینده مجلس درباره سامانه فروش یکپارچه خودرو گفت: راه اندازی این سامانه را خود وزیر انجام داده و پیگیر این موضوع هستند، بنابراین در کمیسیون صنایع وارد این قضیه نشده‌ایم.

جدی درباره طرح تحقیق و نفحص مجلس از خودروسازان تصریح کرد: گزارش تحقیق و تفحص مجلس در این‌باره نهایی شده که قرار است به صحن مجلس بیاید. در آن صورت می‌توان اطلاعات آن را علنی کرد، اما تا قبل از آن نمی‌توانیم این اطلاعات را علنی کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ضرورت حمایت از تولید خودروهای سنگین در کشور
یک نماینده مجلس در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

ضرورت حمایت از تولید خودروهای سنگین در کشور

وعده ای برای‌ کنترل قیمت ها در بازار خودرو
یک کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد

وعده ای برای‌ کنترل قیمت ها در بازار خودرو

حذف ارز ترجیحی به سود غذایی‌ها تمام شد
در گفتگو با بورس نیوز مطرح شد:

حذف ارز ترجیحی به سود غذایی‌ها تمام شد

ارسال نظر