بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
مؤسسه اعتباری ملل ۷۷۵ میلیارد تومان درآمد ماهانه محقق کرد؛

ثبت تراز مثبت ۲۵ درصدی از سوی اعتباری ملل

ثبت تراز مثبت ۲۵ درصدی از سوی اعتباری ملل
بیشترین درآمدی که این مؤسسه در اردیبهشت‌ماه از خود باقی گذاشت مربوط به بخش «مشارکت مدنی» بود که دربرگیرنده ۷۰ درصد از تسهیلات اعطایی "وملل" بود.
کد خبر : ۲۵۸۹۵۹

مؤسسه اعتباری ملل+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مؤسسه اعتباری ملل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را شناسایی کرد مبلغی برابر با ۷۳۱ میلیارد تومان بود.

مجموع درآمد ماهانه‌ای که طی ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رسیده بالغ‌بر یک هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان است، سرمایه ثبت‌شده این شرکت اعتباری یک هزار میلیارد تومان ارائه شد.

لازم به ذکر است که میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این مؤسسه بالغ‌بر ۵۸۵ میلیارد تومان شناسایی شد.


بیشتر بخوانید: سازمان بورس با افزایش سرمایه "وملل" موافقت کرد


درآمد ماهانه "وملل" تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که اعتباری ملل در اردیبهشت‌ماه از تسهیلات اعطایی به ثبت رساند در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد افزایش درآمد ۱۰۴ درصدی در این بخش بوده و همچنین افزایش درآمد ماهانه این مؤسسه مالی ۲۲ درصد افزایش را به دنبال داشته است.

روند کسب درآمدهای وملل+بورس نیوز

مجموع درآمد محقق‌شده مؤسسه اعتباری مالی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ مبلغی برابر با ۷۷۵ میلیارد تومان گزارش شد که در مقایسه با ماه گذشته رشد ۲۷ درصدی را تجربه کرد، همچنین گفتنی است که تراز ماهانه این مؤسسه در دومین‌ماه سپری‌شده از سال مالی مثبت ۲۵ درصد به ثبت رسید.

بیشترین درآمدی که این مؤسسه در اردیبهشت‌ماه از خود باقی گذاشت مربوط به بخش «مشارکت مدنی» بوده و از این قسمت ۵۱۴ میلیارد تومان کسب درآمد صورت گرفته، این میزان درآمد دربرگیرنده ۷۰ درصد از تسهیلات اعطایی "وملل" بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر