بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
صورت مالی محور سازان ایران‌خودرو منتشر شد:

درآمد "خوساز" در روند صعودی

درآمد
درآمد ماهانه "خوساز" در اردیبهشت‌ماه تماماً از طریق فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و درواقع همه محصولات آن در داخل کشور به فروش رسیده است.
کد خبر : ۲۵۹۰۱۰

درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد شرکت صنعتی محور سازان ایران‌خودرو طبق گزارش اردیبهشت ماه مبلغ ۱۵۶ میلیارد تومان شناسایی شد و همچنین طی ۲ ماه سپری‌شده از سال مالی، درآمد تجمیعی این شرکت نیز به ۲۵۵ میلیارد تومان رسید.

درآمد

از طرفی درآمد ماهانه "خوساز" در اردیبهشت‌ماه تماماً از طریق فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و درواقع همه محصولات آن در داخل کشور به فروش رسیده است. همچنین سرمایه به ثبت رسیده توسط این شرکت تقریباً ۱۱۲ میلیارد تومان اعلام شد.


بیشتر بخوانید: سهامداران "خوساز" باهم دیدار کنند


درآمد ماهانه "خوساز" در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه صنعتی محور سازان ایران‌خودرو شاهد افزایش ۵۸ درصدی نسبت به فروردین‌ماه بود و البته در مقایسه با درآمد ماهانه‌ای که طی دوره مشابه سال گذشته به ثبت رسید افزایش ۱۷ درصدی را تجربه کرده است. همچنین درآمد تجمیعی "خوساز" طی ۲ ماه گذشته با افزایش ۱۹۷ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شد.

درآمد

بر اساس گزارش منتشرشده در کدال، درآمدزاترین محصول این شرکت «اکسل عقب پژو ۴۰۵» با مبلغ ۵۳ میلیارد تومان ارائه شد که نرخ فروش آن نسبت به ماه گذشته ۲ درصد رشد را به همراه داشت. از سوی دیگر، نرخ فروش این محصول به ازای هر دستگاه در حدود ۵ میلیون و ۷۳۹ هزارتومان معامله‌شده است.

مقدار فروش محصولات "خوساز"

طبق این گزارش مقدار فروش اردیبهشت‌ماه شرکت "خوساز" به ۴۹ هزار و ۷۰۰ دستگاه رسید که نسبت به ماه گذشته ۵۹ درصد افزایش را به همراه داشته است. همچنین این شرکت توانسته ۸۰ هزار و ۹۸۷ دستگاه را طی ۲ ماه سپری‌شده از سال مالی به فروش برساند.

همچنین «دیسک و توپی پژو ۲۰۶» با فروش ۹ هزار و ۷۹۲ دستگاه در اردیبهشت‌ماه سال جاری توانست پرفروش‌ترین محصول را به نام خود ثبت کند و «اکسل عقب پژو ۲۰۶» با فروش ۹ هزار و ۳۳۵ دستگاه و «اکسل جلو پژو ۲۰۶» با ۸ هزار و ۱۳۰ دستگاه در رده‌های بعدی پرفروش‌ترین‌های محصولات این شرکت قرار گرفتند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهامداران
با اعلام شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو؛

سهامداران "خوساز" باهم دیدار کنند

با اعلام شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو؛

"خوساز" از ساپکو افزایش نرخ گرفت

رشد ۱۵۰ درصدی درآمد تجمیعی
گزارش اسفندماه "خوساز" در کدال منتشر شد:

رشد ۱۵۰ درصدی درآمد تجمیعی "خوساز"

ارسال نظر