بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
گرانی؟! تازه کجایش را دیده اید
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به لقمه چرب و چیلی ساکنان خیابان بندر انزلی و پولدارهایی که مادر خرج نمی شوند و...
کد خبر : ۲۵۹۰۳۶

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، با کاهش خوش بینی ها به توافق، برخی بازارها تب کردند. دلار به ۳۲ هزار تومان رسید و فنر قیمت بعضی کالاها هم آزاد شد. البته دوستان فولادی مان پیغام دادند تازه کجای گرانی را دیده اید؟ صبر کنید تا در روزهای آینده نشان تان دهیم قیمت واقعی فولاد چقدر است. نه که فکر کنید گرانی فقط به خاطر دلار است؛ نخیر؛ این گرانی به خاطر بی تدبیری مدیرانی است که معلوم نیست با ما هستند یا دشمن؟ برق را قطع می کنند و صادرات را هم که از ریشه زده اند. وقتی صادرات نباشد، آب باریکه درآمدهای ارزی هم باریک تر شده و موج تورمی دیگری به دنبال خواهد داشت. سیمانی ها هم نظر تقریبا مشابهی دارند. ما که ۴ ستون مان لرزید، شما را نمی دانیم...

سایه ای خطرناک تر از چاقوی تحریم 

با وجود آنکه هر تن فولاد نسبت به مهر ۹۹ حدود ۳۵ درصد گران تر شده؛ متوسط قیمت املاک در همین مدت ۴۵ درصد رشد داشته؛ خودرو، محصولات غذایی، سیمان، فرآورده های نفتی و پتروشیمی و... نیز ایضا؛ بازار سرمایه اما قصد تکان خوردن ندارد. بعید است که این عدم جذابیت فقط به خاطر بی اعتمادی باشد که اگر چنین بود، الان باید تمامی صندوق های امانات با صف فروش مواجه بودند. دلیل این شرایط سایه شوم اهالی پاستور بر سر این بازار است؛ سایه پاستوری که برای تامین مالی به هیچ جیبی رحم نمی کند و این سایه بی پول، به زعم خیلی اساتید از صد تحریم هم خطرناک تر است.

پول دارید؟ مادر خرج شوید

هر کسی بر کرسی ریاست میرداماد تکیه کرده، فقط ادعا داشته ذخایر ارزی ما خیلی زیاد است. ما که معنی زیاد بودن ذخایر و حسادت اجنبی به این ذخایر را نفهمیدیم. ولی کاش این دوستان لاکچری، به جای خالی در کردن، یک بار مادر خرج پاستور شوند تا بلکه مدتی جیب ملت مال خودشان باشد....

لقمه چرب و چیلی ساکنان خیابان بندر انزلی 

دیروز از پاداش نجومی اعضای هیات مدیره شرکت ها گفتیم؛ همکاران یادآوری کردند که ساکنان پلاک ۳۵۱ خیابان بندر انزلی هم لقمه اعضای محترم هیات مدیره را حسابی چرب و چیلی می پیچند. انگار این دوستان دست شان کلا به دهان شان می رسد و حتی آنقدر دارند که گاهی چک می کشند و تبلیغات می کنند و رای اهالی بهارستان را هم به نفع خودشان بر می گرداندند!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲
ارز تا دلت بخواد داریم ، اگر نداشتیم که به متقاضیان حج دلار ۹ تومنی نمی دادند ، دلار داریم اما به هر که دلشان بخواد میدن ، اصولا برخی خود را مالک همه می دانند مانند دوره ارباب رعیتی ، اندوخته بازنشستگان تامین اجتماعی را که متعلق به بازنشسته است و اموال شخصی ست ، اول مصادره کردند بعد طبق سلیقه خودشان تقسیم کردند ، شاید هم تفاوت ارز این حاجی هم از جیب سازمان تامین اجتماعی دادند. اگر اینجوری باشه ، امسال حج هیچکس مقبول نیست ، چون خیلی ها دست رد به طلب حلالیت می زنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
تورم سالیانه بطور متوسط 45 درصد است .
این تورم دارد سرمایه سهامداران بازار سرمایه را میبلعد .
کی باید تجدید ارزیابی دارایی شرکتها صورت گیرد ؟؟؟؟
یا سهم به بندگان خدا دهید . یا ارزش سهم را بالا ببرید .