بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
در معاملات امروز اعلام شد؛

اعلام قیمت اسکناس و حواله دلار

اعلام قیمت اسکناس و حواله دلار
در معاملات امروز، میانگین موزون فروش هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز به متقاضی خرید ارز، ۲۶۵۴۲ تومان تعیین شده است.
کد خبر : ۲۵۹۰۳۹

اعلام قیمت اسکناس و حواله دلار

به گزارش بورس نیوز، بهای دلار و یورو در صرافی‌های مجاز به گونه‌ای که جدیدترین نرخ‌های اعلام شده در ساعت ۱۴:۳۰ امروز (سه شنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۱) نشان می‌دهد میانگین موزون (سامانه سنا بانک مرکزی) خرید هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز از مردم ۲۶۲۷۸ تومان و میانگین موزون فروش هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی‌ها به متقاضی خرید ارز، ۲۶۵۴۲ تومان تعیین شده است.

همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۳۹۲ تومان و میانگین موزون فروش هر اسکناس یورو به متقاضی خرید یورو نیز به رقم ۲۸۶۷۷ تومان رسیده است.

جدیدترین تغییرات نرخ حواله دلار، یورو و درهم در سامانه نیما در ساعت ۱۴:۳۰ امروز، نرخ خرید حواله دلار آمریکا در سامانه نیما ۲۴۳۹۸ تومان و نرخ فروش حواله دلار آمریکا نیز به رقم ۲۴۶۱۹ تومان رسیده است. از سوی دیگر، نرخ خرید حواله یورو ۲۶۰۹۸ تومان و نرخ فروش حواله یورو نیز ۲۶۳۳۵ تومان تعیین شده است.

همچنین نرخ خرید حواله درهم امارات نیز در معاملات دومین روز کاری هفته، ۶۶۴۳ تومان و نرخ فروش حواله درهم امارات نیز به رقم ۶۷۰۳ تومان رسیده است.

جدیدترین نرخ‌های اعلام شده توسط بازار متشکل ارزی نشان می‌دهد در ساعت ۱۴:۳۰ امروز، نرخ اسکناس دلار آمریکا در بازار متشکل ارز ایران به رقم ۲۶۴۱۵ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی‌ها نیز به رقم ۲۶۶۷۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، نرخ هر اسکناس یورو در بازار متشکل ارز ایران ۲۸۵۴۰ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی‌ها نیز ۲۸۸۲۵ تومان تعیین شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر