بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
برای نخستین بار در تاریخ مجامع بازار سرمایه انجام می‌شود؛

پرداخت سود "ومهان" در کمترین زمان

پرداخت سود
شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان در راستای صیانت از حقوق سهامداری و استفاده از بستر سجام اعلام کرده است برای نخستین بار و در کمترین زمان ممکن و تنها یک روز پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سود نقدی را از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران پرداخت می‌کند.
کد خبر : ۲۵۹۰۶۳

پرداخت سود


به گزارش بورس نیوز، شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان در راستای صیانت از حقوق سهامداری و استفاده از بستر سجام اعلام کرده است برای نخستین بار و در کمترین زمان ممکن و تنها یک روز پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سود نقدی را از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران پرداخت می‌کند.



موضوعی که سبب تمایز مجمع پیش‌رو از سایر مجامع می‌شود، اقدام شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان در خصوص توجه اساسی به یکی از دغدغه‌های همیشگی سهامداران به ویژه سهامداران خرد در راستای مطالبه مبلغ مربوط به سود نقدی رسوب‌شده خود نزد شرکت‌های سرمایه‌پذیر است. این موضوع ناشی از طولانی‌شدن فاصله میان تصویب سود نقدی توسط مجمع عمومی عادی و زمان واریز آن به حساب سهامدار است.
این اقدام در نحوه پرداخت سود نقدی مزایای بسیاری به‌همراه دارد؛ از جمله این موارد می‌توان به برطرف شدن دغدغه‌های ناشی از خواب سرمایه سهامداران نزد شرکت‌ها اشاره کرد، موضوعی که خود مانع بهره‌مندی حداکثری سرمایه‌گذاران از فرصت‌های جذاب سرمایه‌گذاری پیش‌رو می‌شد.

بر اساس این گزارش شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان در راستای تحقق یکی از اصول حاکمیت شرکتی و نیز ارج نهادن به حقوق سهامداران، درنظردارد تا سود نقدی مربوط به کلیه سهامدارانی که کمتر از یک درصد از مجموع سهام شرکت (از ۱ تا ۳۰، ۰۰۰، ۰۰۰ برگ سهم) را در اختیار دارند، در کمترین زمان ممکن و تنها یک روز پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران پرداخت کند. رویدادی که امید است تا سایر شرکت‌ها نیز با الگو‌برداری از آن به یکی از چالش‌های همیشگی سرمایه‌گذاران خاتمه دهند.

مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان (ومهان) ساعت ۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۸/۰۳/۱۴۰۱ درسالن همایش نور دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

کلیه سهامداران شرکت می‌توانند با همراه داشتن مدارک احراز هویت و معرفی‌نامه (برای نمایندگان مربوط به سهامداران حقوقی) در جلسه حضور به‌هم‌رسانند. همچنین سهامداران می‌توانند از طریق سایت شرکت به نشانی https://mehanfdg.ir و یا لینک http://roka-co.com/mehanfdg نسبت به مشاهده آنلاین مجمع اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان؛

"ومهان" در مسیر پرداخت سود قرار گرفت

تغییر هیات مدیره
شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان اعلام کرد؛

تغییر هیات مدیره "ومهان" با مصوبه مجمع

رشد ۱.۸۱ درصد شاخص‌کل/ غول سیاه، بالاخره سبز شد
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۲۹ فروردین؛

رشد ۱.۸۱ درصد شاخص‌کل/ غول سیاه، بالاخره سبز شد

ارسال نظر