بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
رمزارزها گزینه مناسبی برای پس‌انداز بازنشستگی نیستند
مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۷.۱۲ درصد کمتر شده است.
کد خبر : ۲۵۹۱۶۸

رمزارز//منتشر نشه تا کاملش کنم//

بورس نیوز: وزیر خزانه‌داری ایالات‌متحده هشدار داد که رمزارز‌ها بسیار خطرناک هستند و گزینه مناسبی برای پس‌انداز بازنشستگی محسوب نمی‌شوند.



 موضوع استفاده از ارز‌های رمزنگاری شده دیجیتال برای دوران بازنشستگی آمریکایی‌ها همچنان به شدت مورد بحث است.

جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات‌متحده در مورد اعلام فیدلیتی برای استفاده از بیت‌کوین به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری در طرح‌های ۴۰۱ (k) اظهار کرد: من به اکثر افراد استفاده از رمزارز‌ها را به عنوان پس‌انداز دوران بازنشستگی خود توصیه نمی‌کنم، این سرمایه‌گذاری بسیار مخاطره‌آمیز است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۷.۱۲ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۷.۷۵ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۱.۰۵ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴.۷۳ میلیارد دلار است که ۱۰.۷۸ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۶.۲۵ میلیارد دلار است که ۸.۳۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۳.۶۹ میلیارد دلار است که ۸۵.۲۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر