بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
«مرابحه» در برگیرنده ۵۲ درصد از درآمد‌های "وبملت"؛

تراز عملیاتی بانک ملت کماکان مثبت باقی ماند

تراز عملیاتی بانک ملت کماکان مثبت باقی ماند
بیشترین میزان درآمدی که بانک ملت طی دوره یک‌ماهه از محل تسهیلات اعطایی کسب کرده مربوط به بخش «مرابحه» با ۳ هزار و ۱۷ میلیارد تومان بود و دیگر بخش درآمدزای "وبملت" نیز در اختیار بخش «سلف» با ۸۵۷ میلیارد تومان شناسایی شد.
کد خبر : ۲۵۹۱۹۴

تراز عملیاتی بانک ملت کماکان مثبت باقی ماند+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد ارائه‌شده از محل تسهیلات اعطایی طی دوره را بالغ‌بر ۵ هزار و ۷۶۲ میلیارد تومان شناسایی کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز درآمد‌های به‌دست‌آمده را برابر با ۱۱ هزار و ۷۲۶ میلیارد تومان به ثبت رساند.

عملکرد ماهانه وبملت+بورس نیوز

سود پرداختی سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وبملت" در اردیبهشت‌ماه برابر با ۳ هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان بود و طی ۲ ماه پشت سر گذاشته از سال مالی نیز مجموع پرداختی‌های این بانک جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۶ هزار و ۹۳۷ میلیارد تومان اعلام شد.


بیشتر بخوانید: "وملت" از فسخ قرارداد "همراه" زیان نمی کند


درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت 

بر اساس این گزارش، "وبملت" در اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافت و مجموع درآمد‌های این بانک طی ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون در مقایسه با سال پیشین شاهد ۵۵ درصد رشد بود.

روند درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت+بورس نیوز

میزان درآمدی که بانک ملت در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ از تسهیلات اعطایی شناسایی کرد تراز مثبت ۷۲ درصدی را از خود برجای گذاشت، لازم به ذکر است که در این ماه مجموع درآمد تجمیعی این بانک برابر با ۱۱ هزار و ۷۲۶ میلیارد تومان بود.

بیشترین میزان درآمدی که بانک ملت طی دوره یک‌ماهه از محل تسهیلات اعطایی کسب کرده مربوط به بخش «مرابحه» با ۳ هزار و ۱۷ میلیارد تومان بود و دیگر بخش درآمدزای "وبملت" نیز در اختیار بخش «سلف» با ۸۵۷ میلیارد تومان شناسایی شد، بخش «مرابحه» که به عنوان درآمدزاترین بخش بانک ملت معرفی شد، در اردیبهشت‌ماه ۵۲ درصد از کل درآمد‌های ارائه‌شده از محل تسهیلات اعطایی را به خود اختصاص داد.

همان‌طور که مطالعه کردید بانک ملت در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ توانست ۳ هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان سود سپرده جهت سرمایه‌گذاری پرداخت کند، عمده‌ترین پرداختی این بانک مربوط به «سپرده‌های بلند مدت ۲ ساله» با ۹۸۵ میلیارد تومان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پیرو نامه سازمان بورس و اوراق بهادار؛

تمامی سهامداران بانک ملت از فردا سود می گیرند

بلاتکلیفی ۵۷ میلیارد ریال وجه مسدودی نزد بانک ملت؛

"نفت خزر" و ۱۲پروژه با مُهر غیرعملیاتی ...

ارسال نظر