بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
گزارش اردیبهشت ماه گروه بهمن منتشر شد:

مجموع سرمایه گذاری "خبهمن" از ۱۴ همت فراتر رفت

مجموع سرمایه گذاری
گروه بهمن در گزارش فعالیت اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری را برابر با مبلغ ۱۴ هزار و ۲۴۳ میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر : ۲۵۹۱۹۸

مجموع سرمایه گذاری

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه بهمن در گزارش فعالیت اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری را برابر با مبلغ ۱۴ هزار و ۲۴۳ میلیارد تومان اعلام کرد که در واقع متشکل از مجموع سرمایه گذاری در شرکت‌های «بورسی» و «غیربورسی» بود.

بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در شرکت‌های «غیربورسی» با ۱۰ هزار و ۱۸ میلیارد تومان شناسایی شد.

مجموع سرمایه گذاری

از طرفی مابقی سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" در شرکت‌های «بورسی» با ۴ هزار و ۲۲۵ میلیارد تومان نیز به ثبت رسید. همچنین مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت نسبت به سال گذشته روند صعودی را تجربه کرده است.


بیشتر بخوانید: "خبهمن" دیگنیتی و فیدیلیتی را به بورس کالا برد


طبق گزارش منتشرشده در کدال، عمده‌ترین سرمایه‌گذاری در شرکت‌های «غیر بورسی» مربوط به بخش «بازرگانی عصر بهمن» با مبلغی بالغ‌بر ۴۶ هزار و ۹۸ میلیارد تومان بود و و جایگاه بعدی را نیز «بهمن خودرو» با ۳۵ هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان به نام خود ثبت کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت "خبهمن" در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ از بخش معاملات واگذاری سهام حدود ۳۹ میلیارد تومان سود کسب کرد، همچنین در انتهای اردیبهشت ماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۴ هزار و ۲۲۵ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود به ثبت رساند که با رشد حدود ۱۹۴ درصدی به مبلغ ۱۲ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومانی رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت سرمایه گذاری ارزش آفرینان؛

"وآفر" سهام "خبهمن" را فروخت

«بهمن دیزل» ارزش بازار
بیشترین میزان ارزش بازار گروه بهمن را بشناسید؛

«بهمن دیزل» ارزش بازار "خبهمن" را بالا برد

ارسال نظر