بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مطرح کرد:

تکذیب افزایش قیمت بنزین و جمع‌آوری کارت سوخت آزاد

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت:هیچ بحثی درباره افزایش قیمت بنزین در کشور مطرح نیست و آنچه در فضای رسانه‌ای درباره قیمت بنزین و جمع‌آوری کارت سوخت آزاد صحیح نیست.
کد خبر : ۲۵۹۲۰۴

تکذیب افزایش قیمت بنزین و جمع‌آوری کارت سوخت آزاد

بورس نیوز: جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر مطلوب بودن ذخیره‌سازی‌های سوخت کشور، گفت: هیچ بحثی درباره افزایش قیمت بنزین در کشور مطرح نیست و آنچه در فضای رسانه‌ای درباره قیمت بنزین و جمع‌آوری کارت سوخت آزاد به‌صورت غیرواقعی مطرح می‌شود، صحت ندارد.



معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در آیین رونمایی از اجرای آزمایشگاهی طرح بهنگام‌سازی فروش (بهنوش) در هوشمندسازی عرضه سی‌ان‌جی که در مرکز آموزش اندیشه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد، اظهار کرد: جمع‌آوری کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌های عرضه صحت ندارد و دولت نیز هیچ برنامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت سوخت ندارد.

وی با اشاره به اهمیت ورود دانش‌بنیان‌ها در پروژه‌های صنعت پالایش، افزود: ضروری است ظرفیت‌های بخش سرمایه‌گذاری با شرکت‌های دانش‌بنیان با یکدیگر تجمیع شده و به اجرای کار و پروژه مبادرت کنند.

معاون وزیر نفت گفت: در این باره به شرکت‌های زیرمجموعه تکلیف کرده‌ایم در زمینه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان برنامه‌ریزی کنند و مقرر شده است همه ساله دست‌کم پنج قرارداد در این زمینه منعقد شود.

سالاری با بیان اینکه ذخیره‌سازی سوخت در شرایط مطلوبی قرار دارد، گفت: چالش و مشکلی در زمینه تأمین سوخت در کشور وجود ندارد و با توجه به ذخیره‌سازی مطلوب انجام شده در شرایط فعلی، سوخت مایع مورد نیاز حوزه نیروگاهی تأمین می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حذف کارت سوخت جایگاه‌داران صحت ندارد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

حذف کارت سوخت جایگاه‌داران صحت ندارد

فروش ۹۰ هزاربشکه میعانات گازی در رینگ داخلی بورس انرژی
در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته دادوستد شد؛

فروش ۹۰ هزاربشکه میعانات گازی در رینگ داخلی بورس انرژی

در قیمت گذاری امروز اتفاق افتاد؛

افت خفیف قیمت نفت برنت

ارسال نظر