بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
عملکرد ماهانه "زنگان" در اردیبهشت‌ماه؛

افزایش درآمد ماهانه در صنعت روی زنگان

افزایش درآمد ماهانه در صنعت روی زنگان
درآمدی که طی این دوره ماهانه صنعت روی زنگان از فروش محصولات به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات بازار داخل کشور بود، میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی این شرکت نیز ۱۰ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۵۹۲۳۳

صنعت روی زنگان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنعت روی زنگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی حاصل‌شده از فروش محصولات را مبلغی نزدیک به ۸ میلیارد تومان شناسایی کرد، مجموع درآمد تجمیعی این شرکت طی ۲ ماه گذشته به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان رسید.

درآمدی که "زنگان" طی این دوره ماهانه از فروش محصولات به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود، میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی این شرکت نیز ۱۰ میلیارد تومان بود.


بیشتر بخوانید: عوارض ۵ درصدی بر درآمد و سودآوری "زنگان" تاثیری ندارد


درآمد ماهانه زنگان در اردیبهشت‌ماه

بر اساس این گزارش، شرکت "زنگان" درآمدی که طی این دوره ماهانه از خود بر جای گذاشت نسبت به فروردین‌ماه رشد ۲۸ درصدی را تجربه کرد به گونه‌ای که از مبلغ ۶ میلیارد تومان درآمد شناسایی‌شده در ابتدای سال مالی، به درآمدی تقریباً ۸ میلیارد تومانی دست یافت.

روند کسب درآمد زنگان+بورس نیوز

درآمدی که شرکت صنعت روی زنگان در اردیبهشت‌ماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۹ درصد رشد را شاهد بود، مجموع درآمد تجمیعی این شرکت نیز طی ۲ ماه آغازین سال مالی افزایش ۴۱ درصدی را به دنبال داشت.

بیشترین درآمد ماهانه‌ای که شرکت طی این دوره از خود به ثبت رساند مربوط به بخش «آهک هیدراته» بود که از این بخش نزدیک به ۶ میلیارد تومان درآمدزایی شد، نرخ فروش این بخش نیز یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان در ازای هر تن بود.

مقدار فروش ماهانه "زنگان"

شرکت روی زنگان در دومین‌ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی توانست ۱۱ هزار و ۸۴۵ تن از محصولات خود را به فروش برساند، این عدد از ابتدای سال مالی تاکنون به ۱۹ عزار و ۲۳۶ تن رسیده، مقدار فروش ماهانه زنگان در اردیبهشت‌ماه ۶۰ درصد نسبت به ماه گذشته افزایش یافت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر