بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

در بودجه بیشتر تکیه بر منابع درآمدهای نفتی است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت»: ما در بودجه فقط بیشتر به منابع ناشی از درآمد‌های نفتی تکیه داریم و حال آنکه می‌توانیم با افزایش پایه‌های مالیاتی روی درآمد‌های این بخش نیز حساب باز کنیم.
کد خبر : ۲۵۹۲۸۲

اردکانی

بورس نیوز: محمدرضا دشتی اردکانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار بودجه اظهار کرد: در بحث اصلاح ساختار بودجه باید درآمد‌ها و هزینه‌ها شفاف باشد و در سایه این شفافیت است که یکی از گام‌های مهم در اصلاح ساختار بودجه برداشته می‌شود.



وی افزود: ما در بودجه فقط بیشتر به منابع ناشی از درآمد‌های نفتی تکیه داریم و حال آنکه می‌توانیم با افزایش پایه‌های مالیاتی روی درآمد‌های این بخش نیز حساب باز کنیم.

دشتی با بیان اینکه افزایش منابع درآمدی بودجه یکی از نکات مهم در اصلاح ساختار بودجه است، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تأکید داشتند در کنار درآمد‌های نفتی ما می‌توانیم با توجه به بخش معادن و درآمد‌های حاصل از آن بخش قابل توجهی از منابع درآمدی بودجه را تأمین کنیم.

اردکانی ادامه داد: با واقعی کردن درآمد‌های بودجه ما می‌توانیم جلوی کسری بودجه را بگیریم و در سایه جلوگیری از کسری بودجه است که تورم کنترل می‌شود و ما دیگر شاهد فشار ناشی از این تورم به مردم نخواهیم بود.

نماینده مردم اردکان در خانه ملت گفت: نکته مهم در حوزه شفافیت در بودجه شفافیت در منابع و مصارف شرکت‌های دولتی است که این موضوع باید به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هیچ بحثی از افزایش قیمت بنزین مطرح نیست
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

هیچ بحثی از افزایش قیمت بنزین مطرح نیست

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز:

شبکه گازرسانی ایران بیش از ۳۵۰ هزار کیلومتر است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:

گام مثبت بانک مرکزی با دستورالعمل ارزی جدید

فرصت ۳ ماهه مجلس برای ثبت اطلاعات کارکنان
رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد:

فرصت ۳ ماهه مجلس برای ثبت اطلاعات کارکنان

ارسال نظر