بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:

مهلت ۱۰ روزه مجلس به اصلاح قانون بازار سرمایه

مهلت ۱۰ روزه مجلس به اصلاح قانون بازار سرمایه
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مقرر شد گزارش در سامانه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بارگذاری و ظرف بازه‌ای ۱۰ روزه متخصصان و مجموعه‌های مختلف از جمله بخش خصوصی، سازمان بورس، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصاد و دارایی نظر خود را به دبیرخانه کمیته تخصصی ارائه کنند تا ظرف یک ماه آینده کمیسیون بتواند اصلاح قانون بازار سرمایه را که منجر به رفع بخشی از دغدغه‌های مردم درباره وضعیت کنونی بازار سرمایه است، را شاهد باشیم.
کد خبر : ۲۵۹۳۰۹

مهلت ۱۰ روزه مجلس به اصلاح قانون بازار سرمایه

بورس نیوز: محمدرضا پور ابراهیمی داورانی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره لزوم اصلاح قانون بازار سرمایه گفت: این موضوع یکی از محورهای جلسه روز گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی بوده است.



وی افزود: مقرر شد گزارش در سامانه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بارگذاری و ظرف بازه‌ای ۱۰ روزه متخصصان و مجموعه‌های مختلف از جمله بخش خصوصی، سازمان بورس، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصاد و دارایی نظر خود را به دبیرخانه کمیته تخصصی ارائه کنند تا ظرف یک ماه آینده کمیسیون بتواند اصلاح قانون بازار سرمایه را که منجر به رفع بخشی از دغدغه‌های مردم درباره وضعیت کنونی بازار سرمایه است، را شاهد باشیم.

پورابراهیمی با اشاره به لزوم تسریع تصویب پایه جدید مالیاتی در کشور برای جلوگیری از سوداگری، تصریح کرد: بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در کمیسیون به اتمام رسیده است و تا ۱۰ روز آینده در صحن علنی اعلام وصول خواهد شد. پیش بینی می‌شود تابستان امسال موضوع مالیات بر عایدی سرمایه تصویب و تا در بودجه ۱۴۰۲ بتوان عملیاتی شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
فعالیت‌های هسته‌ای ایران در چارچوب قوانین است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

فعالیت‌های هسته‌ای ایران در چارچوب قوانین است

حقوقی ها از
رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار بدهی:

حقوقی ها از "مرابحه سهام" استفاده کنند

دولت با پیشنهاد وزارت صمت و نفت موافقت کرد
درخصوص «لایحه اصلاح تبصره‌های (۱) و (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور؛

دولت با پیشنهاد وزارت صمت و نفت موافقت کرد

سه راهکار رفع مشکلات برقی به رئیس جمهور
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:

سه راهکار رفع مشکلات برقی به رئیس جمهور

ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
جواب مردم فریب خورده که سهام کارخانجات برتر کشور خود را خریده اند و سرمایگذاری کردند این نیست که بعد 2 سال با تورم 50 درصدی 80 درصد پول اولیه خود را نابود ببینند و شما سرخود را زیر برف کنید ؛ خجالت آور است که اعتمادی که با خون شهدا و فداکاری بسیار و زحمت فراوان بدست آمده با بی توجهی و سهل انگاری نابود می کنید و خود را مسئول می دانید ؛ دشمن آمریکا نیست شما خائن ها به خون پاک شهیدان هستید؛ چرا سرمایه اعتماد اجتماعی کشور و مردم را نابود می کنید ؛ روزانه میلیاردها تومان پول از بازار خارج می شود و به بازار دلالی ملک و خودرو و طلا و... می رود ؛ چرا در اقتصادی که هیچ فعالیت مفید اقتصادی پس از سالها سرمایگذاری و زحمت سالیانه 5 درصد سودآوری ندارد به سپرده های 4 درصدی از محل چاپ پول سود تضمینی و بی زحمت می دهید ، اگر سواد ندارید چرا به ناحق امور مردم را بدست گرفته اید و......