بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
تولیدی چدن سازان، با غلتک از درآمد ماهانه عبور کرد؛

روند رو به رشد درآمد ماهانه "چدن"

روند رو به رشد درآمد ماهانه
بیشترین مقدار فروش محصول در اردیبهشت‌ماه متعلق به «غلتک» بود که یک هزار و ۵۸ تن از این محصول در بازار داخلی به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۹۳۱۹

روند رو به رشد درآمد ماهانه چدن+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تولیدی چدن سازان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی به ثبت رسیده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۷۰ میلیارد تومان ارائه کرد و طی ۲ ماه گذشته نیز مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل از فروش محصولات برابر با ۱۰۹ میلیارد تومان بود.

روند رو به رشد درآمد ماهانه چدن+بورس نیوز

مجموع درآمد ماهانه‌ای که تولیدی چدن سازان در اردیبهشت‌ماه سال جاری به ثبت رساند که حاصل از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، بیشترین میزان درآمدی که طی این دوره ماهانه شناسایی شده مربوط به بازار داخلی با ۶۹ میلیارد تومان بود و مابقی آن نیز در بازار صادراتی به دست آمد، این درآمد برابر با مبلغ یک میلیارد تومان بود.


بیشتر بخوانید: فروش بیش از ۱۸۵ هزار تن کالا در تالار‌های بورس کالا


میزان درآمد‌های شناسایی‌شده "چدن" 

بر پایه این گزارش، تولیدی چدن سازان در اردیبهشت‌ماه درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به فروردین‌ماه با ۸۰ درصد افزایش همراه بود به گونه‌ای که از درآمد ماهانه‌ای بالغ‌بر ۳۹ میلیارد تومان به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان رسید، این درآمد ماهانه حاصل‌شده در اردیبهشت ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۸۳ درصد رشد را تجربه کرد.

روند رو به رشد درآمد ماهانه چدن+بورس نیوز

درآمد تجمیعی که این شرکت طی ۲ ماه گذشته به دست آورد با رشد ۸۰ درصدی روبه‌رو بود، بیشترین درآمدی که "چدن" در دومین ماه از سال جاری به ثبت رساند مربوط به محصول «غلتک» با ۶۷ میلیارد تومان بود و در بازار خارجی نیز تنها محصولی که به فروش رسید «غلتک» بود که یک میلیارد تومان درآمدزایی برای "چدن" داشت.

مقدار فروش ماهانه تولیدی چدن سازان

بر اساس این گزارش، مقدار فروش محصولات تولیدی چدن سازان در اردیبهشت‌ماه سال جاری یک هزار و ۱۰۵ تن اعلام شد که از ۲ بخش فروش داخلی و صادراتی تشکیل‌شده بود و فروش ماهانه این شرکت نسبت به ماه گذشته ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد، مجموع فروش این شرکت طی ۲ ماه گذشته برابر با یک هزار و ۷۵۴ تن بود.

روند فروش ماهانه چدن+بورس نیوز

بیشترین مقدار فروش محصول در اردیبهشت‌ماه متعلق به «غلتک» بود که یک هزار و ۵۸ تن از این محصول در بازار داخلی به فروش رسید، نرخ فروش آن در ازای هر تن برابر ۶۴ میلیون تومان بود و ۶ درصد افزایش نرخ را در مقایسه با ماه گذشته به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با موافقت هیات مدیره شرکت تولیدی چدن سازان؛

"چدن" در کشورهای همسایه شرکت جدید ایجاد می کند

شفاف سازی
با اعلام شرکت تولیدی چدن سازان؛

شفاف سازی "چدن" از بخشنامه وزارت صمت

شرکت تولیدی چدن سازان اعلام کرد؛

تغییر در ترکیب هیات مدیره "چدن"

ارسال نظر