بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
ون باری اینرودز در چرخه شبکه پخش و توزیع کالا قرار می‌گیرد
شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای آمادگی خود برای فروش ون باری اینرودز به شرکت‌های فعال در شبکه پخش و توزیع کالا را اعلام کرد.
کد خبر : ۲۵۹۳۴۷

ون باری اینرودز در چرخه شبکه پخش و توزیع کالا قرار می‌گیرد

بورس نیوز:  براساس اطلاعیه بهمن موتور، شرکت‌های فعال در شبکه توزیع کالا مانند موادغذایی، دارویی، آرایش و بهداشت می‌توانند با مراجعه به واحد فروش سازمانی گروه بهمن از شرایط عرضه خودروی اینرودز به این شرکت‌ها مطلع شوند.

گروه بهمن با توجه به نیاز بازار شبکه توزیع و پخش کالا به یک خودرو با کاربری‌های گسترده در مقیاس شهری برای اولین بار در سال گذشته از ون باری اینرودز رونمایی کرد و اولین مرحله از فروش این خودرو نیز در تاریخ ۲۴ خرداد ماه سال جاری برگزار شد که به محض آغاز طرح فروش با تقاضای بالای خریداران روبرو گشت.

استقبال ویژه خریداران از خودرو ون اینرودز در اولین مرحله از طرح فروش، نشان می‌دهد بازار حمل نقل کشور به این نوع خودرو‌ها نیاز دارد و بازار به محصولات بهمن اعتماد دارد.

گروه بهمن در حال حاضر گارانتی دو سال و یا ۵۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد)، ارایه سرویس رایگان یک سال یا ۲۰ هزار کیلومتر را برای ون باری اینرودز در نظر گرفته است.

گفتنی است با وجود تنوع تولید خودرو در ایران، اینرودز اولین ون باری است که موفق به اخذ استاندارد‌های ۸۵ گانه شده است و بدنه این خودرو به دلیل تجهیز به تیرک‌های تقویتی در نقاط مختلف، استحکام خوبی دارد و شاسی یکپارچه با بدنه، مقاومت خوبی را در برابر واژگونی ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر