بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
مدیریت عملیات عرضه بورس کالا اطلاعیه داد؛

"سیمرغ" جهت تسهیل عرضه ها در بورس کالا

بورس کالا از ثبت و تایید عرضه‌های مربوط به تالار پتروشیمی، طلا و حراج باز از طریق سامانه جدید عرضه از روز شنبه ۴ تیر خبر داد.
کد خبر : ۲۵۹۴۸۷

بورس نیوز: سامانه عملیاتی موسوم به سامانه سیمرغ به لحاظ تکنولوژی ارتقا یافته که علاوه بر بالارفتن ضریب امنیت، تسهیل عرضه آن هم در نظر گرفته شده است.

مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران در اطلاعیه‌ای خطاب به کارگزاران و ذی نفعان اعلام کرد: از روز شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱، عرضه‌های مربوط به تالار پتروشیمی، طلا و حراج باز از طریق سامانه جدید عرضه (اینجا) ثبت و مورد تایید قرار خواهد گرفت.

طراحی سامانه جدید عرضه، یکی از پروژه‌هایی است که در راستای طرح جامع یکپارچه سازی سامانه‌های عملیاتی موسوم به «سامانه سیمرغ» پیاده سازی شده است. این سامانه که به لحاظ تکنولوژی و فرآیندی به طور ویژه ارتقا یافته است، به زودی جایگزین تمام سامانه‌های قبلی بورس کالا می‌شود.

برمک هوشیار، مدیر توسعه فناوری اطلاعات بورس کالا اظهار کرد: با سامانه جدید عرضه، وحدت رویه در تمامی سامانه‌های عملیاتی به وجود می‌آید که همگی آن سامانه‌ها از ساختار شکلی و فرآیندی تبعیت کنند.

هوشیار گفت: به لحاظ بحث مدیریت کاربران نیز مدیریت کاربران تمامی این سامانه‌ها یکپارچه شده و دسترسی سامانه‌های جدید از طریق سامانه sso یا همان درگاه ورود یکپارچه اتفاق می‌افتد که پیشرفته‌ترین تمهیدات امنیتی در آن لحاظ شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر