بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت:

تامین بخشی از برق مورد نیاز صنعت سیمان

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت:تا امروز بخشی از برق مورد نیاز تامین شده است. اکنون برق مناسبی در اختیار واحد‌های تولیدکننده سیمان است تا به تداوم تولید بپردازند.
کد خبر : ۲۵۹۵۰۱

شیخان

بورس نیوز: عبدالرضا شیخان، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در خصوص دستور تامین برق مورد نیاز برای تولید ماهانه پنج میلیون تن سیمان و کلینکر، اظهار کرد: تا امروز بخشی از برق مورد نیاز تامین شده است. اکنون برق مناسبی در اختیار واحد‌های تولیدکننده سیمان است تا به تداوم تولید بپردازند.



وی افزود: همین مساله سبب شده تا عرضه‌های بیشتر سیمان را نسبت به هفته گذشته شاهدباشیم که در ادامه به کاهش متوسط ۱۰ تا ۱۲ درصدی قیمت‌ها در مناطق مختلف کشور نسبت به هفته گذشته انجامیده است.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ادامه داد: روز گذشته شاهد عرضه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن سیمان در بورس کالا بودیم که بیشتر از تقاضای موردنیاز بود.

شیخان بیان کرد: البته عرضه سیمان مطابق انتظار نبود، زیرا قطعی برقی که در هفته‌های گذشته پیش آمده بود منجر به کاهش تولید کارخانجات شده بود، با این حال انتظار می‌رود در روز‌های آینده شاهد متعادل‌تر شدن قیمت‌ها باشیم.

وی تصریح‌کرد: با مدیریت دیماند اختصاص داده شده از سوی واحد‌های تولیدکننده سیمان و همچنین شرکت‌های برق منطقه‌ای، خللی در تولید سیمان به وجود نخواهد آمد و التهابات موجود در این زمینه فروکش خواهد کرد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: صنعت سیمان با ۷۰ درصد دیماند برق خریداری شده نیز می‌تواند تولید خود را مدیریت کند تا شاهد توقف کارخانجات و التهاب بازار نباشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان:

خرید ۷۰ درصد دیماند برق در صنعت سیمان

سیمان گران خواهد شد
عبدالرضا شیخان دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در گفتگو با بورس نیوز؛

سیمان گران خواهد شد

گوش‌هایی که در تعطیلات به‌سرمی‌برند/سیمان گران خواهد شد
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

گوش‌هایی که در تعطیلات به‌سرمی‌برند/سیمان گران خواهد شد

رشد حداقل ۵۰ درصدی هزینه های تولید سیمان
در گفتگو با بورس نیوز تاکید شد:

رشد حداقل ۵۰ درصدی هزینه های تولید سیمان

ارسال نظر