بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
پلی اکریل ایران درآمدهای خود را بالاتر از میانگین مشاهده کرد؛

تداوم سیر صعودی "شپلی" در خردادماه

تداوم سیر صعودی
درآمد ماهانه به ثبت رسیده شرکت "شپلی" در خردادماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی شد و طی ۶ ماه گذشته فعالیتی در بازار صادراتی نداشت.
کد خبر : ۲۵۹۵۴۰

تداوم سیر صعودی پلی تکریل ایران+بورس نیوز

بورس نیوز:

میزان درآمدی که شرکت پلی اکریل ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری از فروش محصولات تولیدی خود به ثبت رساند بالغ‌بر ۲۸۰ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز بالغ‌بر یک هزار و ۱۶۸ میلیارد تومان اعلام شد.

درآمد ماهانه به ثبت رسیده "شپلی" در خردادماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی شد و طی ۶ ماه گذشته فعالیتی در بازار صادراتی نداشت.

عملکرد ماهانه پلی اکریل ایران+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "شپلی" ۲۰۰۰ تن ماده اولیه اکریلو نیتریل می خرد


میزان درآمد‌های عملیاتی "شپلی"

 میزان درآمدی که شرکت پلی اکریل ایران در خردادماه از فروش محصولات خود کسب کرد با رشد ۱۹ درصدی در مقایسه با اردیبهشت‌ماه همراه بود و درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت شناسایی شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹۳ درصد افزایش یافت.

روند درآمد ماهانه شپلی+بورس نیوز

شرکت پلی اکریل ایران همان‌طور که گفته شد تنها در بازار داخلی فعالیت دارد و محصولاتی که در این بازار به فروش می‌رساند شامل «الیاف و نوار پلی استر، نخ پلی‌استر، الیاف و نوار آکریلیک ۲، تاپس پلی‌استر، گرانول تقویت‌شده (GF)» است.

درآمدزاترین محصول شپلی طی این ماه مربوط به الیاف و نوار پلی‌استر است که در این ماه نزدیک به ۱۱۵ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت، نرخ فروش این محصول در خردادماه تقریباً به ۴۵ میلیون تومان در ازای هر تن رسید که نسبت به ماه گذشته با رشد ۴ درصدی همراه بود.

فروش محصولات پلی اکریل ایران

بر اساس این گزارش صورت گرفته، مقدار فروش محصولات "شپلی" در خردادماه برابر با ۵ هزار و ۵۷۴ تن ارائه شد که نسبت به ماه گذشته با ۱۰ درصد افزایش فروش همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد در مقدار فروش را تجربه کرد، همچنین طی ۶ ماه سپری‌شده از سال مالی تاکنون نیز ۲۷ هزار و ۶۹۹ تن از محصولات را به فروش رسید.

مقدار فروش ماهانه شپلی+بورس نیوز

مقدار تولید پلی اکریل ایران در خردادماه ۳ هزار و ۷۵۵ تن اعلام شد که با کاهش تولید ۳۴ درصدی (یک هزار و ۹۲۰ تنی) همراه بود، مقدار تولید این محصول طی ۶ ماه گذشته برابر با ۲۷ هزار و ۳۴۸ تن بود.

در پایان این گزارش گفتنی است که میانگین درآمد ماهانه شرکت پلی اکریل ایران در خردادماه برابر با یک هزار و ۹۴۷ میلیارد تومان است، درآمدی که این شرکت در خردادماه از خود بر جای گذاشت ۴۳ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارخانه اکریلیک ۲
با اعلام شرکت پلی اکریل ایران؛

کارخانه اکریلیک ۲ "شپلی" راه اندازی شد

دست رد کمیته تخصصی پتروشیمی به سینه
صورتجلسه هفتاد و هشتمین جلسه کمیته تخصصی پتروشیمی؛

دست رد کمیته تخصصی پتروشیمی به سینه "شپلی"

ارسال نظر