بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
صادرات ظرف مخصوص نگهداری سبزی خشک + انواع سبزی خشک برای عروس
اگر نگران این هستید که سبزی خشک را در جه ظرفی نگهداری کنیم، با ادامه این مقاله همراه باشید؛ لزوم استفاده از ظروف پلاستیکی در نگهداری سبزی خشک به این خاطر است که زمان بیشتری بتوانیم خواص سبزی‌ها را حفظ کنیم.
کد خبر : ۲۵۹۵۷۵

صادرات ظرف مخصوص نگهداری سبزی خشک + انواع سبزی خشک برای عروس

بورس نیوز: اگر نگران این هستید که سبزی خشک را در جه ظرفی نگهداری کنیم، با ادامه این مقاله همراه باشید؛ لزوم استفاده از ظروف پلاستیکی در نگهداری سبزی خشک به این خاطر است که زمان بیشتری بتوانیم خواص سبزی‌ها را حفظ کنیم؛ اینکه ظرف ما برای نگهداری سبزی از چه جنسی باشد از این رو حائز اهمیت است که ظروف مسی اصلا مناسب نگهداری مواد غذایی برای مدت طولانی نیستند؛ ظروف چوبی، روحی، فلزی هم برای این کار مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، چون مناسب نیستند و موجب خراب شدن سبزی‌ها می‌شود، از طرفی ظروف شیشه‌ای هم وزن بیشتری دارند هم احتمال شکستن آن زیاد است، اما ظروف پلاستیکی هم مقاومت بالایی دارند هم نگهداری از آن آسان است.

علاوه بر آن شما می‌توانید آن‌ها را در طرح ها، رنگ ها، مدل ها، تعداد و اندازه‌های مختلف تهیه کنید.
اگر جزء افرادی هستید که سبزی خشک را به صورت آماده از بیرون تهیه می‌کنید باید به شما توصیه کنم که از نحوه تهیه سبزی‌ها مطمئن شوید؛ زیرا تاثیر مهمی بر کیفیت و خاصیت آن می‌گذارد. شاید شما امروز دلتان بخواهد یک غذا آماده کنید و نیاز به سبزی داشته باشید، اما بسته به شرایط خود امکان فراهم کردن آن را نداشته باشید، اینجاست که سبزی خشک به کمک شما می‌آید و می‌توانید به راحتی غذای تان را بدون اینکه طعم بدی بگیرد یا از خاصیت آن کم شود آماده کنید.

نکته‌ای که وجود دارد این است که ظرف مخصوص نگهداری سبزی خشک باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند عطر و طعم این سبزی‌ها را به خوبی حفظ کند، امروزه این ظروف با استقبال جالبی مواجه شده است، زیرا بسیار کاربردی می‌باشد. هر ماده غذایی ظرف مخصوص به خود را دارد؛ سبزی خشک هم همین طور است اینکه شما بتوانید ظرف مناسبی برای این کار تهیه کنید خیلی مهم است و در ماندگاری سبزیجات شما تاثیرگذار است.

شما می‌توانید برای هماهنگ کردن دکور خانه خود از ست‌های جای سبزیجات خشک استفاده کنید تا علاوه بر کاربردی بودن آن به آشپزخانه شما نمای جذابی بدهد. همچنین می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان و مکانی که برای قرار دادن این جای سبزیجات‌ها در نظر گرفته اید آن‌ها را تهیه کنید. اگر شما فرد حساسی در مصرف این سبزی‌ها هستید می‌توانید با تهیه ست جای سبزیجات خشک آن‌ها را بر اساس نوع آن‌ها بسته بندی کنید و هر نوع سبزی را در یک ظرف قرار دهید، این کار باعث حفظ عطر و خاصیت منحصر به فرد هر سبزی می‌شود، همچنین در هنگام طبخ غذا راحت‌تر عمل می‌کنید و از هرکدام جداگانه استفاده می‌شود.

در این مجموعه سعی ما بر این است که با تهیه سبزیجات مرغوب و تازه و پاکسازی و شستشوی مناسب آن به خوبی آن‌ها را بسته بندی و تهیه کنیم تا بهترین محصولات را با بالا‌ترین کیفیت به دست شما عزیزان برسانیم. برای اطلاعات بیشتر از چگونگی نحوه سفارش و آماده سازی مواد می‌توانید فرم بالا را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی و مشاوره رایگان را در خدمت شما قرار دهند.

صادرات سبزی خشک

سبزیجات خشک شده (Dried vegetables) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۰۷۱۲ شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است که همه‌ی محصولات را به طور دقیق و جزئی نمی‌توان بررسی کرد و به همین علت گروهی از کالا‌ها را که مرتبط به کالای مورد نظر شما است، تحلیل و بررسی میکنیم تا استعداد‌های بازار محصول منتخب را در مناطق مختلف دنیا بشناسیم.

تمام گزارشات زیر براساس آنچه تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی در گمرکات اظهار و ثبت شده، درج شده است.

تلاش بر این است که با مطالعه این گزارشات فضای تجاری محصول مدنظرتان را بهتر بشناسید و با آگاهی بیشتر اسباب نتیجه گیری قوی‌تر را برای تجارت خود فراهم آورید.

صادرات ظرف مخصوص نگهداری سبزی خشک + انواع سبزی خشک برای عروس

آمار صادرات سبزیجات خشک شده، هدف شناسایی رقبا در بازار جهانی است.

آمار صادرات سبزیجات خشک شده رقم کل صادرات: ۵،۸۷۸،۵۸۷،۰۰۰ دلار

آمار صادرات سبزیجات خشک شده میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۱۲ درصد

آمار صادرات سبزیجات خشک شده میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۲ درصد

آمار صادرات سبزیجات خشک شده میانگین فاصله از کشور وارد کننده: ۳،۳۳۶ KM

آمار واردات سبزیجات خشک شده

هدف شناخت متقاضیان و پتانسیل‌ها در بازار جهانی است.

آمار واردات سبزیجات خشک شده
رقم کل واردات: ۳،۲۴۹،۵۶۱،۰۰۰ دلار

آمار واردات سبزیجات خشک شده
میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۵ درصد

آمار واردات سبزیجات خشک شده
میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۶ درصد

آمار واردات سبزیجات خشک شده
میانگین فاصله از کشور صادر کننده: ۴،۳۷۴ KM

سبزی خشک برای جهیزیه

در زندگی مشترک باید بتوانیم منطعف باشید مثل سبزی خشک برای جهیزیه که می‌خواهیم تهیه کنیم نبایدخشک باشیم زندگی پر از اتفاقات‌ها و بالا پایینی‌های هست که باید با شخصیتی منعطف بتوانیم از این مسائل بگذریم.
زندگی بعضی وقت‌ها تلخ می‌شود مثل سبزی نعنا، اما وقتی با صبر می‌توانیم آن‌ها را شیرین کنیم مثل این است که نعنا را در ماست می‌ریزیم.

صادرات ظرف مخصوص نگهداری سبزی خشک + انواع سبزی خشک برای عروس

دختر خانوم‌ها خداوند به آن‌ها صبر بیشتری نسبت به آقایان داده است این نیست که می‌خواهیم بگوییم در تمام زندگی تلخی هست نه خیلی از زندگی‌های ما هستند که به قولی بی نمک است به این نقل قول که می‌گویند دعوا نمک زندگی است، اما بعضی‌ها اصلا زندگی‌های شان نمک ندارند چرا، چون زندگی را به خود سخت خشک نمی‌گیرند. از این صحبت‌ها که بگذریم می‌خواهیم به ادامه توضیحات انواع سبزی خشک برای عروس اشاره کنیم.

زیره خشک: طبع گرم خشک دارد در پلو‌های ما زیر خشک استفاده می‌شود یا نخود را در آب زیر می‌گذارند تا نفخ آن گرفته شود زیر خشک برای لاغری بصورت دمنوش استفاده می‌کنند و عطری خوبی در غذا‌ها ایجاد می‌کند
از ورم معده و و روده هم جلوگیری می‌کند.

ریحان خشک: ریحان‌تر بخاطر عطری که دارد در ظرف سبزی خوردن‌ها پیدا می‌شود بدلیل خشک کردن آن اون معطری خود را از دست می‌دهد. این سبزی در کوکو سبزی دلمه و طعم دادن به گوشت استفاده می‌شود.

شوید خشک: در شوید پلو باقالا پلو سس‌ها و خوراکی ها، اقسام سس، سالاد ما کارونی و طعم دهی برای سس استفاده می‌شود نعنا خشک برای کسانی که چربی خون دارد خیلی مفید است در کل استفاده از سبزی‌های خشک در رژیم غذایی فوائد خیلی خوبی دارد که بیشتر سبزی خشک‌ها طبع گرم دارند و برای تنظیم سیستم ایمنی بدن مفید می‌باشند.

مجموعه ما سبزی خشک‌های معطر و تازه برای شما دوستان عزیز فراهم دیده به سراسر کشور ارسال دارد برای خرید سبزیجات خشک با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. راه‌های ارتباطی ما واتساپ و تلگرام است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر