بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
درآمد ۹۶ میلیارد تومان "خاور" از فروش «ون و پیکاپ»؛

رشد فروش ماهانه "خاور" در بخش ون و پیکاپ

رشد فروش ماهانه
رتبه بعدی پرفروش‌ترین محصول "خاور" پس از کامیون سنگین به «ون و پیکاپ» با ۱۱۱ دستگاه تعلق گرفت که نسبت به ماه گذشته با افزایش فروش ۲۷ دستگاه روبه‌رو بود، نرخ فروش این محصول نیز ۸۶۹ میلیون تومان در خردادماه اعلام شد.
کد خبر : ۲۵۹۶۲۴

ایران خودرو دیزل+بورس‌نیوز

بورس نیوز:

شرکت "خاور" در گزارش فعالیت خردادماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۱,۳۸۶ میلیارد تومان شناسایی کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز درآمد‌های ثبت‌شده این شرکت به ۲ هزار و ۸۰۳ میلیارد تومان رسید.

از ابتدای سال مالی تاکنون ایران‌خودرو دیزل موفق به فروش ۷۸۶ دستگاه در بازار داخلی شد، طی ۳ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز تعداد دستگاهی که فروش رفته برابر با یک هزار و ۶۴۸ دستگاه بود، این تعداد فروش از ابتدای سال مالی تاکنون با افزایش ۷۳ درصدی روبه‌رو بوده است.


بیشتر بخوانید: اتوبوس‌ برقی "خاور" منطبق با اتوبوس آتروس


پرفروش‌ترین محصولی که ایران خودرودیزل به فروش رساند مربوط به «کامیون سنگین» بود که طی این دوره ماهانه ۶۴۹ دستگاه از آن به فروش رسید و درآمد حاصل از فروش آن نیز برابر با مبلغ یک هزار و ۲۵۱ میلیارد تومان بود.

طبق گزارش صورت گرفته، نرخ فروش محصول «کامیون سنگین» به یک میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان رسید که در مقایسه با خردادماه سال جاری ۱۰ درصد افزایش نرخ را تجربه کرد.

مقدار فروش ماهانه خاور+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، رتبه بعدی پرفروش‌ترین محصول "خاور" پس از کامیون سنگین به «ون و پیکاپ» با ۱۱۱ دستگاه تعلق گرفت که نسبت به ماه گذشته با افزایش فروش ۲۷ دستگاه روبه‌رو بود، نرخ فروش این محصول نیز ۸۶۹ میلیون تومان در خردادماه اعلام شد و درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد برابر با مبلغ ۹۶ میلیارد تومان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد‌
رشد ۹ درصدی درآمد‌ها به نسبت آخرین ماه ثبت شد؛

درآمد‌ "خاور" با «کامیون‌ سنگین» در مسیر رشد

خیز
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل خبر داد:

خیز "خاور" برای پاک کردن زیان انباشته

مرحله دوم افزایش سرمایه
با تصمیم هیات مدیره شرکت ایران خودرو دیزل صورت می گیرد؛

مرحله دوم افزایش سرمایه "خاور" از مطالبات سهامداران

ارسال نظر