بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
پیش از ورود به مجمع این گزارش را بخوانید؛

نگاه تحلیلی به ۴ مجمع مهمی که فردا برگزار می‌شود

نگاه تحلیلی به ۴ مجمع مهمی که فردا برگزار می‌شود
شرکت‌هایی که در هفتمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی خواهند رفت شامل شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، تولید محور خودرو، سپرده گذاری و تسویه وجوه، صنایع شیمیائی ایران خواهند بود.
کد خبر : ۲۵۹۶۸۲

نگاهی تحلیلی به شرکت‌هایی که فردا به مجمع می‌روند+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در هفتمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی خواهند رفت شامل شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، تولید محور خودرو، سپرده گذاری و تسویه وجوه، صنایع شیمیائی ایران خواهند بود.

گفتنی است که در تاریخ ۷ تیرماه، شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند و صنایع شیمیائی ایران به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهند رفت.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام‌ برده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه و فوق العاده+بورس نیوز

تولید نیروی برق دماوند

شرکت تولید نیروی برق دماوند در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۶۱۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۱،۱۰۷ ریال سود کسب کرد، این شرکت از ارائه خدمات و فروش نیز یک هزار و ۲۰۷ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد، میزان درآمد‌ها طی این دوره نسبت به سال مالی گذشته ۴۶ درصد افزایش پیدا کرد.

مجمع عمومی فوق‌العاده تولید نیروی برق دماوند در تاریخ ۷ تیرماه ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود که در این مراسم در خصوص اصلاح مفاد اساسنامه جهت فراهم آوردن امکان انتخاب سامانه کدال به عنوان روش مجاز انتشار اطلاعیه‌ها به شکل الکترونیکی تصمیم‌گیری خواهد شد و گفتنی است که تصمیمات مجمع عمومی این شرکت در سال مالی گذشته ۴۱۰ ریال سود تقسیم شد و از این مقدار سود، ۸۹ درصد از آن به سهامداران پرداخت گردید.

تولید محور خودرو

شرکت تولید محور خودرو در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۳۵ ریال سود شناسایی کرد، این شرکت از فروش قطعات نیز ۹۹۶ میلیارد تومان درآمد به دست آورد که نسبت به سال مالی گذشته ۸۲ درصد افزایش پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت در ساعت ۹ صبح روز ۷ تیرماه برگزار خواهد شد و از از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند، شرکت "خمحور" از میزان سود خالصی که در سال مالی گذشته در ازای هر سهم اعلام کرد ۳۲ درصد آن را به سهمداران خود پرداخت کرده است.

سپرده‌گذاری و تسویه وجوه

شرکت سپرده‌گذاری و تسویه وجوه در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر با ۲۴۹ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۲۳۸ ریال سود حاصل کرد، مجموع درآمد عملیاتی این شرکت ۳۱۸ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته کاهش ۷۱ درصدی را مشاهده کرد.

تصمیمات مجمع عمومی سالانه شرکت "سپرده" در سال گذشته بر آن بود که در ازای هر سهم ۲،۵۸۱ ریال سود تقسیم کند، از این میزان سود ۲۰ درصد از آن به سهامداران پرداخت شد، حال مجمع عمومی سالانه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ در تاریخ ۷ تیرماه ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

صنایع شیمیائی ایران

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت "شیران" در تاریخ ۷ تیرماه ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد که این مراسم مربوط به تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت خواهد بود، گفتنی است که این شرکت در سال مالی منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰، در ازای هر سهم ۲،۵۳۲ ریال سود کسب کرد و توانست ۷۱ درصد از آن را سه سهامداران خود پرداخت کند.

نتایج مجامع برگزار شده:

نتایج مجامع عمومی که در تاریخ هفتم تیرماه برگزار شد:
شرکت تولید برق دماوند، تصمیماتی که در مجمع عمومی عادی سالانه خود گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۵۰۰ ریال سود تقسیم کند.

نگاه تحلیلی به ۴ مجمع مهمی که فردا برگزار می‌شود
شرکت صنایع شیمیائی ایران نیز پیرو دعوتی که از کلیه سهامداران داشت برای برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده، در نهایت افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی شیران از محل سود انباشته به تصویب مجمع رساند.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر