بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
حضور ۸ شرکت در مجمع عمومی فوق‌العاده آغاز هفته؛

روز پر رفت و آمد مجامع

روز پر رفت و آمد مجامع
در ابتدای هفته آینده شرکت‌های نفت تهران، کاشی الوند، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل، پتروشیمی بوعلی سینا، ایران ترانسفو و شیمیایی سینا و سیمان ممتازان کرمان مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار خواهند کرد.
کد خبر : ۲۵۹۸۱۰

آغاز هفته آینده، روز پر رفت و آمد مجامع عمومی+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در یازدهمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی خواهند رفت شامل شرکت‌های نفت بهران، احیاء صنایع خراسان، کاشی الوند، صنایع ریخته‌گری ایران، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل، صنعتی سپنتا، پتروشیمی بوعلی سینا، ایران ترانسفو، شیمیایی سینا و سیمان ممتازان کرمان می‌شود.

در ابتدای هفته آینده شرکت‌های نفت تهران، کاشی الوند، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل، پتروشیمی بوعلی سینا، ایران ترانسفو و شیمیایی سینا و سیمان ممتازان کرمان مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار می‌کنند.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام‌ برده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

آغاز هفته آینده، روز پر رفت و آمد مجامع عمومی+بورس نیوز

نفت بهران

شرکت نفت بهران در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص به ثبت رسیده خود را ۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و بر اساس سود شناسایی‌شده در ازای هر سهم ۲،۱۰۱ ریال سود کسب کرد.

این شرکت از ارائه خدمات و فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی نیز ۱۱ هزار و ۴۰۵ میلیارد تومان درآمد عملیاتی به دست آورد.

میزان درآمد‌های عملیاتی این شرکت روانکار طی دوره سالیانه نسبت به سال مالی گذشته ۸۷ درصد افزایش یافت، به‌گونه‌ای که درآمد شناسایی‌شده در سال گذشته برابر با مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان گزارش شده بود.

مجمع عمومی عادی سالانه نفت بهران در تاریخ ۱۱ تیرماه ساعت ۹ برگزار می‌شود و گفتنی است تصمیماتی که این شرکت روانکار در مجمع عمومی سال مالی گذشته اتخاذ کرد بر این اساس بود که ۱،۱۵۰ ریال سود نقدی تقسیم شود، از این مقدار سود خالص تقسیم‌شده ۸۲ درصد از آن به سهامداران پرداخت گردید.

احیاء صنایع خراسان

شرکت احیاء صنایع خراسان در آخرین صورت مالی خود که مربوط به پایان سال مالی ۱۴۰۰ است، سود خالصی که طی این دوره شناسایی کرد بالغ‌بر ۱۱ میلیارد تومان بود و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۵۴۶ ریال سود حاصل کرد.

این شرکت میزان درآمد عملیاتی به ثبت رسیده خود را طی این دوره ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به سال مالی گذشته ۲۷ درصد کاهش پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت سرمایه‌گذاری در ساعت ۹ صبح روز ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد و از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

شرکت "واحصا" از میزان سود خالصی که در سال مالی گذشته به ازای هر سهم اعلام کرد، ۳۰ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

کاشی الوند

شرکت کاشی الوند در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد نزدیک به ۱۱۰ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۲،۷۶۲ ریال سود حاصل کرد، مجموع درآمد عملیاتی این شرکت ۵۸۸ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۶۴ درصدی را مشاهده کرد.

تصمیمات مجمع عمومی سالانه شرکت "کلوند" در سال مالی گذشته بر آن بود که در ازای هر سهم ۱،۸۷۰ ریال سود تقسیم کند، از این میزان سود ۹۴ درصد از آن به سهامداران پرداخت شد، حال مجمع عمومی سالانه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۱ تیرماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد، پس‌ازآن نیز در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه همان روز مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار می‌شود.

صنایع ریخته‌گری ایران

شرکت صنایع ریخته‌گری ایران در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان دی‌ماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره ۶۹ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۴۴۶ ریال سود در ازای هر سهم شناسایی کرد، این شرکت در این دوره مالی درآمد ۴۳۴ میلیارد تومان را از خود بر جای گذاشت.

قرار بر آن بود که مجمع عمومی عادی سالانه شرکت "خریخت" در تاریخ ۱۱ تیرماه ساعت ۱۰ صبح برگزار شود، تصمیمات مجمع عمومی سالانه شرکت "خریخت" در سال مالی گذشته بر آن بود که در ازای هر سهم ۱۰۶ ریال سود تقسیم کند اما؛ پرداختی به سهامداران نداشت.

سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، به زیان خالص ۲ میلیارد تومانی را طی این دوره سالانه به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۲۵۶ ریال زیان شناسایی کرد، گفتنی است که این شرکت از درآمدی کسب نکرد.

مجمع عمومی فوق العاده "ثتوسا" در تاریخ ۱۱ تیرماه ساعت ۱۰ برگزار می‌شود که این مراسم مربوط به تصمیم‌گیری در تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار خواهد شد، گفتنی است که تصمیماتی که این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۱۲۲ ریال زیان شناسایی کرد و پرداختی به سهامداران نداشت.

صنعتی سپنتا

شرکت صنعتی سپنتا در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان دی‌ماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه ۲۳۲ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۷۸،۲۴۱ریال سود در ازای هر سهم شناسایی کرد، "فپنتا" طی این دوره مالی درآمد یک هزار و ۵۱۴ میلیارد تومان را از خود بر جای گذاشت که نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش را تجربه کرد.

پیرو آگهی منتشره در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت ۱۰ روز شنبه مورخ ۱۱ تیرماه به اطلاع می‌رساند مجمع عمومی عادی سالیانه در تاریخ مذکور برگزار نمی‌گردد.

پتروشیمی بوعلی سینا

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۳ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۱۰،۴۱۹ریال سود شناسایی کرد، این شرکت از ارائه خدمات نیز بالغ‌بر ۲۶ هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان درآمد عملیاتی شناسایی کرد.

میزان درآمد‌ها طی این دوره نسبت به سال مالی گذشته ۱۰۱ درصد افزایش یافت، به‌گونه‌ای که درآمد حاصل‌شده توسط این شرکت در سال مالی گذشته ۱۳ هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان بود.

مجمع عمومی عادی سالانه "بوعلی" در تاریخ ۱۱ تیرماه ساعت ۱۱ برگزار می‌شود و گفتنی است که تصمیماتی که این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که ۵،۵۵۰ ریال سود نقدی تقسیم کند، از این مقدار سود در ازای هر سهم ۹۰ درصد از آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت "بوعلی" در تاریخ ۱۱ تیرماه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود که این مراسم در خصوص تصمیم‌گیری در تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار خواهد شد.

سیمان ممتازان کرمان

شرکت سیمان ممتازان کرمان آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۲۵۲ میلیارد تومان ارائه کرد و بر اساس این صورت مالی سالیانه در ازای هر سهم ۲،۵۴۲ ریال سود کسب کرد، این شرکت از فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور نیز بالغ‌بر ۴۹۵ میلیارد تومان درآمد عملیاتی شناسایی کرد.

میزان درآمد‌ها طی این دوره نسبت به سال مالی گذشته ۴۶ درصد افزایش یافت، به‌گونه‌ای که درآمد حاصل‌شده توسط این شرکت در سال مالی گذشته ۳۳۸ میلیارد تومان بود.

مجمع عمومی عادی سالانه "سمتاز" در تاریخ ۱۱ تیرماه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود و گفتنی است که تصمیماتی که این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که ۱،۴۵۰ ریال سود نقدی تقسیم کند، از این مقدار سود نقدی ۸۴ درصد از آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت "بوعلی" در تاریخ ۱۱ تیرماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود که این مراسم در خصوص تصمیم‌گیری در تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار خواهد شد.

ایران ترانسفو

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی حضور پیدا کنند، این مجمع در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره تصمیم‌گیری خواهد شد.

شرکت ایران ترانسفو آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۹۴۵ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی سالیانه در ازای هر سهم ۲۶۰ ریال سود کسب کرد.

این شرکت از فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور نیز بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۱۱ میلیارد تومان درآمد عملیاتی شناسایی کرد.

مجمع عمومی عادی سالیانه "بترانس" در تاریخ ۱۱ تیرماه ساعت ۱۲ برگزار می‌شود و گفتنی است که تصمیمات این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته مبنی بر آن بود که ۱،۴۵۰ ریال سود نقدی تقسیم کند، از این مقدار سود نقدی ۸۴ درصد از آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

صنایع شیمیایی سینا

شرکت صنایع شیمایی سینا در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، سود خالص ۴۳ میلیارد تومانی را طی این دوره سالیانه به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۱۲۰ ریال سود شناسایی کرد، گفتنی است که این شرکت درآمدی بالغ‌بر ۲۳۸ میلیارد تومان طی این دوره سالیانه به دست آورد.

مجمع عمومی فوق العاده "شسینا" در تاریخ ۱۱ تیرماه، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود که این مراسم مربوط به تصمیم‌گیری در تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس است.

لازم به ذکر است که تصمیماتی که این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۱،۳۵۰ سود نقدی شناسایی کرد و ۵۶ درصد پرداختی به سهامداران خود داشت.

نتایج مجامع

نتایج مجامع عمومی که در تاریخ یازدهم تیرماه برگزار شد:
شرکت نفت بهران در تاریخ ۱۱ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت بهران با مشارکت ۶۸.۷۸ درصد از سهامداران برگزار شد، "شبهرن" در پایان مجمع به ازای هر سهم ۲۰۲ تومان سود نقدی بین سهامداران تقسیم کرد.

روز پر رفت و آمد مجامع

مجمع عمومی عادی سالیانه احیاء صنایع خراسان در روزی که قرار به برگزاری مجمع بود، به حدنصاب قانونی نرسید و به تاریخ دیگری موکول شد.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کاشی و سرامیک الوند با حضور ۷۱ درصد سهامداران و هیئت مدیره شرکت برگزار شد و در انتهای این مجمع به ازای هر سهم ۲۶۵۰ ریال سود تقسیم شد.

مجمع عمومی عادی سالانه صنایع ریخته گری ایران با حضور ۵۵.۳۱ درصدی سهامداران برگزار شد و میزان سود نقدی که در ازای هر سهم تقسیم شد برابر با ۴۵ ریال بود.

سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل اطلاعیه لغو مجمع عمومی فوق‌العاده خود را سامانه کدال بارگزاری کرد و تاریخ آن را به زمان دیگری موکول کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با حضور بیش از ۶۱ درصد سهامداران و هیئت مدیره شرکت برگزار شد و در انتها به ازای هر سهم سود ۱۰ هزار ریالی تقسیم کرد.

مجمع گروه صنعتی ایران ترانسفو با حضور بیش از ۷۶ درصدی سهامداران برگزار شد که در این مجمع به ازای هر سهم ۷۰ ریال سود تقسیمی معادل ۲۷ درصد سود خالص تصویب کرد.

در پایان مجمع گفته شد که "بترانس" در صورت تکلیف آمادگی افزایش سرمایه از محل سود انباشته برای بهره‌مندی از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از این محل در سال ۱۴۰۱ را دارد.

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده شرکت صنایع شیمیایی سینا در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام برگزار شد و موضوع افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در سال ۱۴۰۰ به نتیجه رسید و اصلاحات لازم در اساسنامه شرکت انجام شد.

در پایان جلسه این مجمع به ازای هر سهم ۷۰ ریال سود نقدی تقسیم شد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سهامداران گوش به زنگ تقسیم سود
فردا دورهمی این شرکت ها برگزار می شود؛

سهامداران گوش به زنگ تقسیم سود

افزایش ۲۵ درصدی نرخ شوینده ها جوابگو نیست
گزارش بورس نیوز از برگزاری میز صنعت :

افزایش ۲۵ درصدی نرخ شوینده ها جوابگو نیست

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
آقا و یا خانم حواس پرت نفت بهران با نفت تهران خیلی فرق میکنه با هم لطفآ بیشتر دقت کنید چند بار متن اشتباه گفتید