بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
جشن تولد سگ مرد پولدار هندی
کلیپ کوتاه منتشر شده از یک جشن تولد لاکچری با کلی ریخت و پاش در حضور جمعیتی چند هزار نفری، هر بیننده‌ای را به این تصور میرساند که مراسم در حال برگزاری قطعا جشن تولد یک شاهزاده یا مقام مهم دولتی است.
کد خبر : ۲۵۹۸۱۲

جشن تولد سگ مرد پولدار هندی

بورس نیوز: این روز‌ها که مشکلات اقتصادی و فقر در بسیاری از مناطق دنیا، زندگی را برای مردم دشوار ساخته است، انتشار ویدئو و تصاویر جشن تولد لاکچری یک سگ قطعا خوشایند نیست؛ جشن تولیدی که مختصر جزئیات منتشر شده اش را در این بخش از نمناک خواهید خواند.

کلیپ کوتاه منتشر شده از یک جشن تولد لاکچری با کلی ریخت و پاش در حضور جمعیتی چند هزار نفری، هر بیننده‌ای را به این تصور میرساند که مراسم در حال برگزاری قطعا جشن تولد یک شاهزاده یا مقام مهم دولتی است. اما ماجرا پس از چند ثانیه روشن می‌شود و ظاهر شدن یک سگ با کلاه بنفش رنگ، لباس‌های ساتن و گران‌قیمت پشت کیک بزرگ تولد همه چیز را فاش میکند. بله این جشن تولد پر ریخت و پاش، جشن تولد سگ یکی از ثروتمندان هندوستان است که با این عظمت و شکوه در حال برگزاری است.

قسمت‌هایی از این ویدیوی جشن تولد که در فضای مجازی منتشر شده است، نشان میدهد در آن مردی در حال بریدن کیک ۱۰۰ کیلوگرمی برای سگش است. واکنش‌ها به این جشن تولد بیش از آنکه مثبت و خوشایند باشد، منفی و تند بود و اغلب کاربران فضای مجازی با دیدن صحنه‌های این جشن تولد خبرساز، از نادرست بودن این نوع هزینه‌ها در شرایط فعلی جهان گفتند و از آن به شدت انتقاد کردند.

براساس اطلاعات منتشر شده تولد، وزن کیک تولد این سگ خانگی، ۱۰۰ کیلوگرم بوده است و توسط بهترین قناد‌ها آماده شده است. نکته جالب توجه دیگر در این جشن تولد، تعداد زیاد میهمانان بود که ۴۰۰۰ نفر گزارش شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کندی رشد اقتصاد جهانی و نوسان بازارها؛

اونس جهانی رکورد شش ماهه را زد

ارسال نظر