بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
علاقه به ریاست در میان متولدین ماه‌های مختلف
برخی از آدم‌ها به دنیا آمده اند که رئیس باشند. آن‌ها حتی در زندگی مشترک هم دوست دارند حرف حرفِ خودشان باشد.
کد خبر : ۲۵۹۸۵۷

علاقه به ریاست در میان متولدین ماه‌های مختلف

بورس نیوز: برخی از آدم‌ها به دنیا آمده اند که رئیس باشند. آن‌ها حتی در زندگی مشترک هم دوست دارند حرف حرفِ خودشان باشد. این افراد می‌توانند رئیس باشند؛ اما امکانش هم هست به خاطر امر و نهی هایشان از چشم همسرِ خود بیفتند. به هر حال اگر شما هم در یک سری ماه‌های خاص به دنیا آمده باشید؛ می‌توانید در خانه ریاست کنید. در این قسمت از نمناک با ما همراه باشید تا ببینید از نظر طالع بینی کدام ماه جز این دسته قرار دارند.

خرداد

خردادی‌ها با خوب جلوه دادن یک کار؛ همسر و فرزندان شان را وادار به انجام آن کار می‌کنند. آن‌ها انعطاف پذیر و هوشیار هستند و به همین دلیل بدون زحمت همه چیز را تحت کنترل شان در می‌آورند. خرداد ماهی‌ها معمولا در شرایط غیر منتظره هم بلدند امر و نهی بکنند و حرف شان را به کرسی بنشانند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی‌ها تمرکزشان بر پیشرفت در زندگی است که همین هم باعث می‌شود تا نگرش سلطه گرانه داشته باشند. آن‌ها به پول، دارایی‌های مادی و منابع شخصی اهمیت زیادی می‌دهند. متولدین این ماه سرسخت هستند و از تغییر متنفرند، بنابراین دوست دارند که شرایط زندگی؛ به خصوص زندگی زناشویی خود را تحت کنترل شان در بیاورند تا مطمئن شوند که همه چیز ثابت می‌ماند.

آبان

آبان ماهی‌ها به این که عاشق قدرت اند معروف هستند. علت هم این است که معمولا به خاطر ذات جنجگوی شان ترسی از مواجه با چالش‌های مختلف ندارند. آن‌ها مخفی کارند و معمولا رفتاری تشریفاتی برای کنترل همسرشان دارند. این سلطه کامل گاهی اوقات باعث می‌شود تا مثل یک دیکتاتور عمل کنند و جالب است بدایند که این اتفاق هرگز دست خودشان نیست.

مرداد

متولدین این ماه دوست ندارند که هیچ چیزی برایشان نیمه تمام بماند. مرداد ماهی‌ها معمولا می‌خواهند در مرکز توجه باشند و سعی می‌کنند با ریاست کردن، خودشان را نشان بدهند. قدرت مرداد ماهی‌ها به خاطر منیت شان است؛ اما آن طور هم نیستند که به پیشنهاد و نظرات همسر خود به هیچ عنوان گوش ندهند.

فروردین
فروردین ماهی‌ها عاشق رقابت و پیروزی هستند و به راحتی بر اطرافیان خود؛ به خصوص همسرشان غلبه می‌کنند. اگر یکی از اعضای خانواده تان متولد فروردین باشد احتمالا تا به حال فهمیده اید که هیچ وقت در مبارزه با آن‌ها پیروز نخواهید شد. متولدین این ماه می‌دانند چه طور با پرخاشگری و زورگویی اوضاع را به نفع خودشان تغییر بدهند.

دی

دی ماهی‌ها جواب نه را نمی‌پذیرند. آن‌ها می‌خواهند در هر کاری بهترین باشند و همیشه برای بردن بازی می‌کنند. یک دی ماهی کاملا هوشمندانه از زمانِ خود برای رسیدن به اهداف و موقعیت‌های جاه طلبانه اش استفاده می‌کند. وقتی یک شخص متولد دی تصمیمش را بگیرد، هرگز آن را تغییر نمی‌دهد. شما هم بعنوان همسر او بدانید که در نهایت مجبور هستید حرفش را تمام و کمال بپذیرید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بسته حمایتی صادرات غیرنفتی در دست تدوین
مدیر کل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت گفت:

بسته حمایتی صادرات غیرنفتی در دست تدوین

ارسال نظر