بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
بازیگران معروف و سلبریتی‌هایی که خسیس محسوب می شوند
ما معمولا سلبریتی‌ها را به عنوان کسانی می‌شناسیم که درآمد‌های باورنکردنی دارند و هر روز غذای شان را در رستوران‌ها می‌خورند و لباس‌های برند می‌پوشند.
کد خبر : ۲۵۹۸۵۸

بازیگران معروف و سلبریتی‌هایی که خسیس محسوب میشوند

بورس نیوز: ما معمولا سلبریتی‌ها را به عنوان کسانی می‌شناسیم که درآمد‌های باورنکردنی دارند و هر روز غذای شان را در رستوران‌ها می‌خورند و لباس‌های برند می‌پوشند. با این وجود ستاره‌های هالیوودی هم هستند که علی رغم درآمد فوق‌العاده شان، خیلی برای خود پول خرج نمی‌کنند و به خسیس بودن؛ معروف اند و بعضی از آن‌ها دست به خیر دارند. اگر کنجکاوید بدانید که این سلبریتی‌ها چه کسانی هستند، این قسمت از چهره‌های نمناک را از دست ندهید.

جنیفر لارنس

ستاره فیلم Hunger Games یک فولکس واگن دارد. او خیلی اهل خرید نیست و از کوپن استفاده می‌کند که همین موجب شده تا طرفدارانش او را در لیست سلبریتی‌هایی قرار دهند که بدون حساب کتاب پول خرج نمیکند. با این وجود او بخش مراقبت‌های ویژه قلب بیمارستان کودکان در زادگاهش را راه‌اندازی کرده است.

وینسنت کارتایزر
این ستاره هالیوودی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و در خانه‌ای بسیار معمولی زندگی می‌کند. با افزایش محبوبیتش و پس از آنکه بار‌ها طرفدارانش از او به عنوان یک هالیوودی خسیس نام بردند، وینسنت تصمیم گرفت با اهدای درآمد هنگفت خود از شر آن‌ها خلاص شود ول در عوض هزینه‌ای برای داشتن زندگی لاکچری صرف نکند.
هیلاری سوانک
یکی دیگر از بازیگرانی که با کوپن خرید می‌کند، هیلاری است. او اعتراف می‌کند که این طور بزرگ شده و به این کار عادت دارد.

کیانو ریوز

کیانو هرگز برای خود ملک شخصی نمی‌خرد و حتی پس از ورود به هالیوود، ترجیح داد در هتل بماند یا آپارتمان اجاره کند. او هیچ بادیگاردی ندارد و با وسایل نقلیه عمومی رفت و آمد می‌کند. تفاوت این بازیگر با دیگر بازیگران این است که او در مورد پول خرج کردن برای خودش خساست بخرج میدهد و گاهی برای دیگران حتی ولخرجی هم میکند، مثل زمانی که در یکی از پروژه‌های مهمش، ۹۰ ٪ از دستمزدش را به کارکنان فیلم پشت صحنه داد و ۱۲ بدلکار از او یک موتورسیکلت جدید هدیه گرفتند.

شیلین وودلی

وودلی با پوشیدن لباس دست دوم کلی پول پس انداز می‌کند؛ البته ناگفته نماند که این خساست او در لباس خریدن به خاطر حفظ محیط زیست هم هست.

ریس ویترسپون
این بازیگر با دقت خرج می‌کند و عادت دارد که پول هایش را پس انداز کند. ریس فکر می‌کند زندگی لوکس را نمی‌توان توجیه کرد و سعی می‌کند فرزندانش را به همین شیوه بزرگ کند. او در کمپین جمع‌آوری لباس برای کودکان محروم در ایالات متحده آمریکا و کانادا هم حضور دارد.

سارا جسیکا پارکر

این بازیگر خیلی مراقب پول هایش است و سعی می‌کند این اخلاق را به فرزندانش هم آموزش دهد. سارا خودش لباس هایشان را می‌دوزد و فقط کفش می‌خرد و لباس دست دوم دوست دارد. او کفش‌های برند کری برادشاواش را در حراجی فروخت و تمام پول‌های فروش را به یک مدرسه موسیقی و هنر اهدا کرد.

کریستین بیل

کریستین حتی تا مدت‌ها بعد از این که مشهور شد، باز هم با خانواده اش در یک آپارتمان یک خوابه زندگی می‌کرد و تلفن همراه و محافظی نداشت.

دیو گرول
یکی دیگر از سلبریتی‌هایی که به خساست معروفند، گرول معروف است. دیو در مصاحبه‌ای گفته:"هر چه قدر پول در می‌آورم مستقیما به حساب بانکی ام می‌رود. وقتم را تلف نمی‌کنم که به این فکر کنم که چطور می‌توانم بیشتر در بیاورم. "

لئوناردو دی کاپریو
لئوناردو یک تویوتا پریوس دارد و هنوز هم پرواز‌های عمومی را به هواپیما‌های شخصی ترجیح می‌دهد. بازیگر نقش جک فیلم کشتی تایتانیک احتمالا برای پول خرج کردن برای خودش خساست دارد و ترجیح میدهد از دارایی اش به نحو دیگری استفاده کند. این بازیگر صندوق خیریه‌ای به نام بنیاد لئوناردو دی کاپریو را تأسیس کرده و بیش از ۱۵ میلیون دلار به ۳۰ موسسه خیریه مختلف اهدا کرد.

سارا میشل گلر

سارا میشل گلر هم اهل خرید با کوپن است و می‌داند که چه طور هزینه هایش را مدیریت کند. او قبل از این که ماشین برقی اش را بخرد، همیشه به دنبال ارزان‌ترین سوخت برای اتومبیلش بود.

تیفانی هادیش
خساست این چهره معروف در حدی است که از اجناس فیک به جای اصل استفاده می‌کند. شاید علت این همه صرفه جویی او سختی‌هایی است که کشیده و مجبور شده مدتی را در ماشینش زندگی کند.

جنیفر گارنر
جنیفر به نوعی موفق شده تا بین یک ستاره هالیوودی و یک زن خانه‌دار بودن تعادل برقرار کند. او معمولا برای خرید به بازاری در نزدیکی خانه اش می‌رود. این بازیگر به مدت ۱۰ سال با بنیاد نجات کودکان که به حقوق و آموزش کودکان اختصاص دارد، همکاری می‌کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر