بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
"هرمز" در خردادماه ۳ محصول به فروش رساند؛

ورود «اسلب» به بازار صادراتی فولاد هرمزگان جنوب

ورود «اسلب» به بازار صادراتی فولاد هرمزگان جنوب
مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۳ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با  ۴ هزار و ۸۷۹ میلیارد تومان بود، این درآمد حاصل‌شده از فروش «اسلب، بریکت، آهک و آهن اسفنجی» تشکیل شد.
کد خبر : ۲۵۹۸۶۳

ورود «اسلب» به بازار صادراتی فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمد‌ عملیاتی خود را که حاصل از فروش محصولات بود، طی دوره یک‌‎ماهه برابر با یک هزار و ۷۴۸ میلیارد تومان شناسایی کرد.

عملکرد ماهانه فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز

مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۳ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با  ۴ هزار و ۸۷۹ میلیارد تومان بود، این درآمد حاصل‌شده از فروش «اسلب، بریکت، آهک و آهن اسفنجی» تشکیل شد.

"هرمز" درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود.


بیشتر بخوانید: اختصاص بیشترین فروش بورس کالا به سه شرکت فولادی


درآمد‌ فولاد هرمزگان جنوب خردادماه ۱۴۰۱

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در خردادماه ۲۳ درصد افزایش درآمد‌ را نسبت به ماه گذشته مشاهده کرد، میزان درآمدی که از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آمد برابر با یک هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان بود.

مجموع درآمد صادراتی "هرمز" از ابتدای سال مالی تاکنون بالغ‌بر با ۲ هزار و ۵۲۲ میلیارد تومان شناسایی شد.

درآمدزاترین محصول فولاد هرمزگان جنوب در خردادماه سال جاری مربوط به محصول «اسلب» با یک هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان بود که در بازار خارج از کشور صورت گرفت.

درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد در برگیرنده‌ی ۷۳ درصد از کل درآمد‌ها بود و مابقی درآمد ماهانه این شرکت فولادی در بازار داخل کشور به دست آمد، محصولاتی که در بازار داخل کشور به فروش رسید شامل «اسلب، آهن اسفنجی و آهک» می‌شود.

نرخ فروش محصول «اسلب» در بازار خارج از کشور ۱۶ میلیون ۱۳۰ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید، نرخ فروش این محصول در بازار داخل کشور ۴ درصد بالاتر معامله می‌شد.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان خردادماه سال جاری ۱۰۸ هزار و ۵۲۵ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار فروش محصول «اسلب (صادراتی)» با ۷۹ هزار و ۴۶۸ تن بود، فولاد هرمزگان جنوب طی ۳ ماه گذشته از سال مالی موفق به فروش ۳۱۵ هزار و ۳۷۳ تن از محصولات خود شد.

مقدار تولید و فروش فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در خردادماه توانست ۱۰۷ هزار و ۷۷ تن محصول تولید کند که ۹۵ هزار و ۹۴۲ تن از مقدار تولید ماهانه مربوط به «اسلب» بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۴۲۸ هزار و ۸۷۶ تن تولید ماهانه محصول داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر