بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
در زمینه فولاد، سیمان و خطوط ریلی اعلام شد؛

ایران آماده توسعه مراودات اقتصادی با نیکاراگوئه

ایران آماده توسعه مراودات اقتصادی با نیکاراگوئه
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت در دیدار با وزیر ترابری نیکاراگوئه از آمادگی ایران در زمینه فولاد، سیمان و خطوط ریلی خبر داد.
کد خبر : ۲۵۹۹۹۱

ایران آماده توسعه مراودات اقتصادی با نیکاراگوئه

بورس نیوز: در دیدار معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت با وزیر ترابری و زیرساخت‌های نیکاراگوئه، دو طرف بر تعمیق روابط اقتصادی و افزایش سطح مراودات صنعتی در حوزه‌های مختلف تأکید کردند.



منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت با اشاره به ظرفیت‌های مهم صنعتی ایران در حوزه‌های مختلف و با توجه به طرح‌های دولت نیکاراگوئه در ایجاد خطوط ریلی، اظهار کرد: ایران در ایجاد کامل خطوط ریلی در سه بخش زیرساخت تامین واگن و لوکوموتیو، تجهیزات کنترلی خطوط ریلی برای ایجاد ایمنی و بالا بردن بهره‌وری خطوط ریلی، آمادگی دارد.

وی به ظرفیت صادراتی ایران در حوزه سیمان و فولاد به نیکاراگوئه اشاره و تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌تواند در این باره از محل مازاد تولید داخلی اقدام کند.

همچنین، موخیکا اوبرگون، وزیر ترابری و زیرساخت‌های نیکاراگوئه نیز ضمن اذعان به پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف باوجود فشار‌های جهانی، از افزایش سطح مراودات تجاری کشورش با ایران استقبال کرد.

وی ضمن درخواست از ایران برای تأمین نیاز‌های نیکاراگوئه در حوزه سیمان و فولاد، خواستار انتقال فناوری و صادرات محصولات ریلی ایران به این کشور شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با تفکیک وزارت صمت  نباید تولید آسیب ببیند
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

با تفکیک وزارت صمت نباید تولید آسیب ببیند

دلالان با عرضه مداوم سیمان فرصت گرانفروشی ندارند
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

دلالان با عرضه مداوم سیمان فرصت گرانفروشی ندارند

ارسال نظر