بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
پرداخت ۳۲ هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با تمهید انجام شده تاکنون ۳۲ هزار میلیارد تومان پرداخت پول گندم انجام شده و البته کمی بدهکاری به گندمکاران وجود دارد.
کد خبر : ۲۶۰۰۹۲

پرداخت ۳۲ هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران

بورس نیوز: سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران اظهار کرد: با تمهید انجام شده تاکنون ۳۲ هزار میلیارد تومان پرداخت پول گندم انجام شده و البته کمی بدهکاری به گندمکاران وجود دارد.

وی افزود: ۳۰ همت در قانون بودجه تسهیلات بانکی به شرکت بازرگانی دولتی در نظر گرفته شده که کار‌های بانکی و ضمانت‌های آن توسط سازمان برنامه و بودجه انجام داده و امیدوارم در هفته آینده مطالبات گندمکاران را در خرید‌های انجام شده پرداخت کنیم و این جزو الویت‌های ما است و دستور رئیس جمهور نیز است که کشاورز پس از تحویل گندم به سرعت پولش پرداخت شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه گندم، تصریح کرد: امسال ما افزایش قیمت گندم را با دستور رئیس جمهور و نگاه ویژه ایشان بحث امنیت غذایی داشتیم. قیمت کود ۴۳ درصد کاهش یافت و همچنین امیدواریم با کشت قراردادی در سال جدید در حوزه گندم بتوانیم فرمان حضرت آقا را در خصوص کاهش وابستگی، افزایش تولید داخلی و خودکفایی دست بیابیم و به تولید ۸.۵ میلیون گندم در سال آینده با همیت و غیرت کشاورز ایرانی برسیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پرداخت مطالبات گندمکاران از امروز
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت

پرداخت مطالبات گندمکاران از امروز

صرفه‌جویی بیش از ۶۱ هزار تنی در تحویل گندم به صنف و صنعت
شرکت بازرگانی دولتی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

صرفه‌جویی بیش از ۶۱ هزار تنی در تحویل گندم به صنف و صنعت

ارسال نظر