بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
متولدین کدام ماه می‌ توانند کینه‌ای باشند؟
احتمالا شما هم بسیاری از افراد را دور و بر خودتان دیده اید که گناه دیگران را فراموش نمی‌کنند و به راحتی از آن‌ها نمی‌گذرند و کینه را در دلِ خود نگه می‌دارند.
کد خبر : ۲۶۰۱۵۷

متولدین کدام ماه میتوانند کینه‌ای باشند؟

احتمالا شما هم بسیاری از افراد را دور و بر خودتان دیده اید که گناه دیگران را فراموش نمی‌کنند و به راحتی از آن‌ها نمی‌گذرند و کینه را در دلِ خود نگه می‌دارند. اگر قصد ازدواج دارید، باید بدانید که طرف مقابلتان کینه‌ای هست یا خیر.

اسفند

اسفند ماهی‌ها خیلی احساساتی رفتار می‌کنند. همیشه در احساسات و عواطف خودشان غرق هستند. آن‌ها هنگام رفتار با دیگران سعی می‌کنند از احساسات خود کمک بگیرند؛ اما جزء افرادی هم هستند که بدی‌های دیگران را به راحتی فراموش نمی‌کنند و اگر به آن‌ها ارزش ندهند، خیلی راحت کینه به دل می‌گیرند.

تیر

تیر ماهی‌ها قادر هستند که خیلی راحت احساسات خود را پنهان کنند؛ در صورتی که در دل شان غوغا به پا است و اشتباهات دیگران را به راحتی فراموش نمی‌کنند و مدام با این کینه درونی درگیر هستند.

شهریور

شهریور ماهی‌ها همه چیز را تجزیه و تحلیل می‌کنند. وقتی که احساس بدی داشته باشند، پیش خودشان قضاوت می‌کنند و اجازه صحبت به طرف مقابل نمی‌دهند. می‌خواهند کنترل شرایط را در دست بگیرند و اگر کسی باعث شود که آن‌ها کنترلی روی شرایطِ پیرامون خود نداشته باشند، خیلی راحت از او کینه می‌کنند.

مرداد

اگر مرداد ماهی‌ها مورد حمله یا طعنه دیگران قرار بگیرند، از آن‌ها کینه به دل خواهند گرفت. گاهی اوقات خیلی نابالغانه رفتار می‌کنند و رفتارشان کاملاً بچه گانه است و نمی‌توانند در برابر بدی دیگران سکوت کنند.

مهر

مهر ماهی‌ها خیلی روی پیدا کردن تعادل در زندگی تمرکز می‌کنند. هر چیزی که تعادل شان را به هم بریزد، آن‌ها را عصبانی می‌کند. به خاطر همین جزء افرادی هستند که خیلی راحت کینه به دل می‌گیرند و باید مراقب رفتارتان با آن‌ها باشید.

آبان

آبان ماهی‌ها خیلی حساس هستند. گاهی اوقات خیلی خشن رفتار می‌کنند. آن‌ها همه چیز را به خوبی به خاطر دارند و مدام در ذهن شان آنالیز و تجزیه تحلیل دارند و به خاطر همین هم؛ خیلی از دیگران کینه به دل می‌گیرند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر