بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:

بررسی ۳۳ درخواست در صحن علنی مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته ۲۹۸ درخواست برای تحقیق و تفحص ارجاع شده است، گفت: ۳۳ مورد از درخواست ها در صحن علنی مورد بررسی قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۶۰۱۹۲

بررسی ۳۳ درخواست در صحن علنی مجلس

بورس نیوز: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس اظهار کرد: تاکنون ۲۹۸ تحقیق و تفحص طی ۲ سال گذشته به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارجاع شده است لذا خواهشمندم همکاران به اعداد و ارقام توجه کنند.

وی ادامه داد: ۳۳ مورد تحقیق و تفحص برای بررسی به صحن آمده و از این تعداد، ۲۲ مورد هیات تحقیق و تفحص تشکیل شده است، همچنین تعداد هیات‌هایی که زمان آن‌ها منقضی شده ۵ هیأت بوده و تعداد گزارش‌های نهایی ۳ مورد است. گزارشی امروز کمیسیون اقتصادی در مورد گزارش نهایی هیأت تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند، اولین گزارشی بود که بعد از ۲ سال در صحن قرائت شده که از کمیسیون اقتصادی و اعضای هیات تحقیق و تفحص و معاونت نظارت مجلس تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دقت و زمان باید در جریان تحقیق و تفحص مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: ما در هیات رئیسه تصمیم گرفتیم زمان بررسی تحقیق و تفحص در هیأت‌ها را بیش از ۶ ماه تمدید نکنیم و حداکثر در برخی از شرایط خاص ۲ ماه و آن هم بدون هزینه لحاظ شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گواهی صرفه‌جویی انرژی، در انتظار همراهی توانیر و ملی گاز
مدیرعامل بورس انرژی ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با «بورس نیوز» مطرح کرد:

گواهی صرفه‌جویی انرژی، در انتظار همراهی توانیر و ملی گاز

پایان جلسه شورای عالی بورس با مصوبات جدید
در جلسه شورای عالی بورس تصویب شد؛

پایان جلسه شورای عالی بورس با مصوبات جدید

ارسال نظر