بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
نگاهی تحلیلی به شرکت هایی که به مجمع می روند

روز خلوت برگزاری مجامع در ۲۳ تیرماه

روز خلوت برگزاری مجامع در ۲۳ تیرماه
بانک صادرات ایران، کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان، احیاء صنایع خراسان و آبسال تماماً به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهند رفت و مجمع عمومی فوق‌العاده‌‎ای در این تاریخ برگزار نخواهد شد.
کد خبر : ۲۶۰۲۵۰

برگزاری مجامع عمومی سالیانه خلوت شد+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در بیست و سومین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی می‌روند شامل بانک صادرات ایران، کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان، احیاء صنایع خراسان و آبسال می‌شود.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد تماماً به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهند رفت و مجمع عمومی فوق‌العاده‌‎ای در این تاریخ برگزار نخواهد شد.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام‌برده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

روز خلوت برگزاری مجامع در ۲۳ تیرماه

بانک صادرات

بانک صادرات در بیست و سوم تیرماه سال جاری به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز ۱۱ صبح به اطلاع سهامداران رسیده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"وبصادر" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را که طی این به دست آورده برابر با مبلغ ۳ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۱۹۴ ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت طی یک سال اخیر به ثبت رساند برابر با ۴۱ هزار میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره حاصل شد نسبت به دوره مشابه ۴۴ درصد افزایش پیدا کرد.

"وبصادر" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد تقریباً نزدیک به ۲ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان

شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر ۵۱ میلیارد تومان شناسایی کرد و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۵۷۲ ریال سود حاصل کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "زفجر" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۳۱۳ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۶۵ درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "زفجر" ساعت ۱۰ صبح روز ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

احیاء صنایع خراسان

شرکت احیاء صنایع ایران در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر ۱۱ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۵۴۶ ریال سود شناسایی کرد.

"واحصا" در این دوره مالی به درآمد عملیاتی ثبت‌شده بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومانی رسید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش‌یافته است.

"واحصا" در تاریخ ۲۳ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۹ برگزار می‌کند.

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "واحصا" در سال مالی گذشته برابر با ۱،۰۰۱ ریال سود در ازای هر سهم در نظر گرفته شد و از این میزان سود خالص در ازای هر سهم ۳۰ درصد پرداختی جهت سود نقدی به سهامداران خود داشت.

آبسال

شرکت آبسال در تاریخ ۲۳ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۸ برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

شرکت آبسال در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر ۱۰۵ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۵۸۴ ریال سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "لابسا" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۶۲۷ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۲۹ درصد افزایش پیدا کرد.

"لابسا" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۲۱ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اجرای سهام عدالت با آیین نامه گذشته تا اطلاع ثانوی
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت:

اجرای سهام عدالت با آیین نامه گذشته تا اطلاع ثانوی

تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان تا پایان تابستان
دستیار رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت:

تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان تا پایان تابستان

رشد بازار سرمایه از چه زمانی آغاز می شود؟
آلبرت بغزیان در گفتگو با بورس نیوز پاسخ می دهد:

رشد بازار سرمایه از چه زمانی آغاز می شود؟

ارسال نظر