بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد:

اختصاص ۶ هزار میلیارد تومانی به رتبه بندی معلمان

اختصاص ۶ هزار میلیارد تومانی به رتبه بندی معلمان
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:ما ۶ هزار میلیارد تومان برای این ماه در نظر گرفته بودیم که دوستان در وزارت آموزش و پرورش باید احکام را آماده کنند.
کد خبر : ۲۶۰۲۷۶

اختصاص ۶ هزار میلیارد تومانی به رتبه بندی معلمان

بورس نیوز: سید مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: در پایان سال گذشته، تعهدات سفر استانی را ۱۳۵ درصد بالاتر از آنچه که تعهد کرده بودیم، انجام دادیم. امسال نیز از ماه پنجم پرداخت‌های عمرانی بیشتر خواهد شد، زیرا درآمد‌های اصلی دولت، مالیات و نفت است و معمولاً درآمد‌های مالیاتی از ماه بعد محقق می‌شود.

وی عنوان کرد: ما تعهد دادیم برای مصارف کشور استقراض نکنیم و بر این عهد ایستاده‌ایم. از ماه پنجم به بعد پرداخت‌های عمرانی افزایش خواهد یافت. در تیرماه، ۱۲ هزار میلیارد تومان برای پرداخت‌های عمرانی در نظر گرفتیم که تخصیص داده شده و انجام خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: این علاوه بر ۱۵ هزار میلیارد تومان اوراقی است که برای پرداخت‌های عمرانی داده می‌شود، یعنی در همین ماه حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان برای عمران در نظر گرفتیم که پرداخت خواهد شد.

میرکاظمی در رابطه با اعتبار در نظر گرفته شده برای رتبه‌بندی معلمان، تصریح کرد: ما ۶ هزار میلیارد تومان برای این ماه در نظر گرفته بودیم که دوستان در وزارت آموزش و پرورش باید احکام را آماده کنند. به محض اینکه احکام آماده شود، پرداخت‌ها در سقف بودجه صورت می‌گیرد. مبلغی که در قانون وضع شده بین ۳۶ تا ۳۸ هزار میلیارد تومان سقف بودجه رتبه‌بندی معلمان است.

میرکاظمی در رابطه با اعتبار در نظر گرفته شده برای رتبه‌بندی معلمان تصریح کرد: ما ۶ هزار میلیارد تومان برای این ماه در نظر گرفته بودیم که دوستان در وزارت آموزش و پرورش احکام را آماده کنند. به محض اینکه احکام آماده شود، پرداخت‌ها در سقف بودجه صورت می‌گیرد. مبلغی که در قانون وضع شده بین ۳۶ تا ۳۸ هزار میلیارد تومان سقف بودجه رتبه‌بندی معلمان است.

وی در رابطه با بازگشت ارز ۴۲۰۰ تومانی نیز خاطرنشان کرد: به عنوان مثال امروز قیمت گندم تغییر پیدا نمی‌کند، اسم ۴۲۰۰ تومانی است، اما ما با مابه‌التفاوت ریالی می‌دهیم یعنی امروز چیزی تحت عنوان ارز ترجیحی برای گندم نیست. اگر دولت بخواهد حمایتی از بخشی کند، مابه‌التفاوت ریالی پرداخت می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: تلاش کردیم که با پرداخت‌هایی که انجام می‌شود مقداری بتوانیم مردم را حمایت کنیم. ما روغن را ۷۰۰ دلار می‌خریدم و امروز به ۲ هزار و ۴۰۰ دلار رسیده است. مردم ما خیلی رعایت کردند و ما نیز تلاش کردیم با منابع پایدار مردم را حمایت کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پایان رسیدگی به اعتراضات یارانه ها
سخنگوی دولت در نشست خبری عنوان کرد:

پایان رسیدگی به اعتراضات یارانه ها

بازار دارو به شدت آشفته است
در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی؛

بازار دارو به شدت آشفته است

ارسال نظر