بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
از کسب‌وکار تا امور خیریه  با کوینکس
در دنیایی که ظلم و تاریکی‌ حاکم شده، کم‌تر کسی پیدا می‌شود که به فکر همنوع دوستی و کمک‌رسانی به دیگران باشد.
کد خبر : ۲۶۰۳۵۵

از کسب‌وکار تا امور خیریه  با کوینکس

بورس نیوز:
در دنیایی که ظلم و تاریکی‌ حاکم شده، کم‌تر کسی پیدا می‌شود که به فکر همنوع دوستی و کمک‌رسانی به دیگران باشد. اما باز هم در میان این همه بیداد گری، درخشش نوری به چشم می‌خورد، که انسان‌های فداکار با نور وجودی خود قسمتی از این تاریکی را روشن می‌سازند و با شاد کردن کسانی که به آن‌ها یاری می‌رسانند، لبخند می‌زنند و با افتخار زندگی می‌کنند. در میان این انسانهای فداکار، شخصی در ابتدای کار خود ، یک صرافی ارز دیجیتال به نام کوینکس تاسیس کرد. این صرافی طی مدت زمانی کوتاه ، اعتبار و شهرت فراوانی کسب کرد. اما نکته جالب و حتی خارق العاده این است که مال، ثروت فراوانی که از راه خریدوفروش ارزهای دیجیتال به دست اورده است ، چشم بنیان‌گذار کوینکس را کور نکرد و حس انسان‌دوستی را از او نگرفت. بلکه سبب شد، با بخشی از درآمدهای این صرافی به کمک هم‌نوعان خود بشتابد و بخشی از غم آن‌ها را تسکین دهد.

از کسب‌وکار تا امور خیریه  با کوینکس

خیرخواهی و کمک‌رسانی به واسطه کوینکس از کجا سرچشمه می‌گیرد؟

طی چند سال اخیر مطمئناً در رابطه با صرافی‌های ارز دیجیتال اطلاعاتی از منابع مختلف به گوش شما رسیده است. یکی از این صرافی‌ها که توسط مردی درست‌کار به نام هایپو یانگ راه‌اندازی شد، کوینکس بود. در واقع کوینکس در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. مدت زمان زیادی نگذشته بود، که این صرافی و تیم پشتیبانی آن توانستند، رضایت کاربران را جلب کرده و بهترین عملکرد را در کار خود داشته باشند. اما با ذکر امور خیریه و عام المنفعه‌ای که از این صرافی و سازنده آن شنیده می‌شود، انتظار می‌رود طی سال‌های آتی، کوینکس قدرت بسیار زیادی کسب کند و تمام صرافی‌ها را متحیر سازد. سازنده صرافی کوینکس پس از رسیدن به محبوبیت و معروفیت فراوان به این نتیجه رسید که تنها، بیزینس و کسب‌و‌کار را هدف خود قرار ندهد، بلکه به فکر افراد نیازمند و تهی دست نیز باشد؛ که این مسئله باعث شد، سالانه بخشی از درآمد صرافی کوینکس صرف کار‌های خیریه شود. البته هر چقدر از طرز تفکر این صرافی و روحیه ایثارگری سازنده آن بگوییم، بیش نگفتیم.

از کسب‌وکار تا امور خیریه  با کوینکس

مجموعه خصوصیاتی که سبب محبوبیت صرافی کوینکس شد!

• از طریق مستر و ویزا کارت به راحتی می‌توان در صرافی کوینکس، ارز دیجیتال خریداری کرد. به بیانی دیگر امکان خرید ارز را از طریق کارت‌های بانکی بین‌المللی به وجود آورده است.

• بدون این‌که به احراز هویت نیازی باشد، به واسطه این صرافی می‌توان در طول روز حداکثر ۱۰ هزار دلار برداشت کرد و انتقال داد. اما پس از احراز هویت امکان برداشت و انتقال روزانه یک میلیون دلار نیز به وجود می‌آید.

• در صرافی کوینکس از یک کیف پول دیجیتالی امن و کارآمد به نام viawallet استفاده می‌شود. بهره‌گیری از این کیف پول بسیار ساده بوده و تمامی گزینه‌های خرید‌و‌فروش ارز در اختیار تریدر قرار می‌گیرد.

از کسب‌وکار تا امور خیریه  با کوینکس

اقدامات انسان دوستانه کوینکس برای عید قربان
شعر زیبا و معنادار، چشم دنیا دوست را یا قناعت پر کند یا خاک گور، شامل حال سازنده خیّر و فریور کوینکس نمی‌شود، زیرا این صرافی فقط سوددهی و کسب‌وکار را هدف خود قرار نداد، بلکه تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفت تا بخش کوچکی از مشکلات نیازمندان را برطرف کند. در این راستا کوینکس در روز عیدقربان، اقدامات خیرخواهانه خود را انجام داد و به بیش از ۱۰۰۰ نفر از مستضعفین غذا توزیع کرد تا به این وسیله شعار خود یعنی ” تبدیل جهان به جایی بهتر برای زندگی با استفاده از بلاکچین" را تحقق بخشد.

از کسب‌وکار تا امور خیریه  با کوینکس

اشتراک گذاری :
ارسال نظر