بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
به دنبال برگزاری مجمع بانک اقتصاد نوین؛

سهامداران "ونوین" گرد هم آمدند/ رشد ۲۸ درصدی سود خالص

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک اقتصادنوین، روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های هتل قلب تهران برگزار شد و صورت‌های مالی این بانک برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۴۰۰، با رأی اکثریت سهامداران به تصویب رسید.
کد خبر : ۲۶۰۵۲۳

سهامداران

بورس نیوز: در این مجمع که با حضور بیش از ۷۰ درصد سهامداران تشکیل و به رسمیت رسید، پیام هیئت‌مدیره بانک اقتصادنوین قرائت شد و در ادامه پس از ارائه گزارش عملکرد و تشریح دستاورد‌ها و موفقیت‌های بانک در سال گذشته و قرائت گزارش بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ این بانک به تصویب اکثریت قاطع سهامداران رسید.

بر اساس صورت‌های مالی ارائه‌شده، بانک اقتصادنوین در اغلب شاخص‌های عملکردی رشد قابل‌توجهی را گزارش کرده به‌طوری‌که این بانک در سال مالی ۱۴۰۰ موفق شده ۲۵ هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال سود خالص کسب کند که نسبت به سال ۱۳۹۹ حدود ۲۸درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین بر اساس تصمیم مجمع مقرر شد پس از لحاظ کردن مفاد مجوز بانک مرکزی ج. ا. ا، ۱۰ درصد سود خالص به‌صورت نقدی به سهامداران پرداخت شود و مابقی به‌منظور تقویت حدود فعالیت و نسبت‌های نظارتی این بانک در حساب سود انباشته باقی بماند.

در پایان این مجمع، روزنامه دنیای اقتصاد به‌عنوان روزنامه رسمی و موسسه حسابرسی تدوین و همکاران به‌عنوان بازرس قانونی بانک انتخاب شدند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند
حضور بیش از ۶۰ شرکت در مجامع روز آینده؛

شرکت‌ها برای برگزاری مجامع به صف شدند

ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی توسط
تسهلات اعطایی عمده‌ترین درآمد محقق‌شده بانک اقتصاد نوین؛

ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی توسط "ونوین"

اردیبهشت
گزارش ماهانه "ونوین" در کدال ثبت شد:

اردیبهشت "ونوین" با ۶ درصد تراز مثبت همراه شد

ارسال نظر