بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
نتیجه دو مجمع سالانه و فوق العاده
مجمع سالانه و فوق العاده زر ماکارون برگزار و ضمن تصویب صورت‌های مالی و تطابق اساسنامه، مقرر شد ۶۵ ریال سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.
کد خبر : ۲۶۰۵۲۴

نتیجه دو مجمع سالانه و فوق العاده

بورس نیوز: مجمع سالانه شرکت زر ماکارون صبح امروز با حضور اکثریت سهامداران در محل کارخانه برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۶۲۸ ریال سود محقق شده، هر سهم ۶۵ ریال بالغ بر ۱۰ درصد برای هر سهم توزیع و ما بقی به حساب سود انباشته منظور و پیشنهاد گردید از آن محل افزایش سرمایه انجام پذیرد و از ظرفیت موجود در بند (ف) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و معافیت مالیاتی استفاده گردد.

براین اساس، پرداخت سود سهام اشخاص حقیقی که در سجام ثبت نام کرده اند از ۳۰ شهریور و سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام نکرده اند از اول دی با مراجعه به شعب بانک کشاورزی و ارائه اصل کارت ملی و کد بورسی انجام می‌شود.

نتیجه دو مجمع سالانه و فوق العاده

همچنین سود سهامداران حقوقی، صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌های دارای کد سجام از ۳۰ شهریور و سود سهامداران حقوقی، صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌های فاقد کد سجام از اول دی با ارائه مجوز فعالیت، درخواست کتبی، آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز و اعلام شماره حساب بانکی پرداخت می‌شود.

مجمع فوق العاده نیز با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، تصویب شد.
 در پایان بازدید سهامداران از خطوط تولید کارخانه نیز انجام شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت زرماکارون؛

"زرنام" در مزایده برنده شد

«ماکارونی رشته‌ای» پرفروش ترین محصول
نرخ فروش ماکارونی رشته‌ای "غزر" ۴ درصد افزایش پیدا کرد؛

«ماکارونی رشته‌ای» پرفروش ترین محصول "غزر"

ارسال نظر