بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
برگزاری مجامع در آخرین روز تیرماه؛

آخرین روز تیرماه چه شرکت‌هایی به مجمع می روند؟

آخرین روز تیرماه چه شرکت‌هایی به مجمع می روند؟
شرکت‌هایی که در آخرین روز تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ می‌روند در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت مدیره، افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری می‌کنند.
کد خبر : ۲۶۰۵۲۷

آغاز هفته چه شرکت‌هایی مجمع برگزار می‌کنند؟+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در سی و یکمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی می‌روند شامل شرکت‌های تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده، کود شیمیائی اوره لردگان، بین المللی سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمند، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو، بازرگانی صنعتی آینده سازان بهشت پارس و آذریت می‌شود.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‌‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری می‌کنند.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

آخرین روز تیرماه چه شرکت‌هایی به مجمع می روند؟

تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده

شرکت مخابرات ایران در تاریخ ۳۱ تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز ۸:۳۰ و ۹ صبح به اطلاع سهامداران رسیده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"کباده" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۶۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۱،۵۱۴ ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت طی یک سال اخیر به ثبت رساند برابر با ۱۶۸ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره شناسایی شد نسبت به دوره مشابه ۶۶ درصد افزایش پیدا کرد.

"کباده" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۱۰۰ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

کود شیمیائی اوره لردگان

شرکت کود شیمیائی اوره لردگان در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان زیان خالص خود را بالغ‌بر ۱۹۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۲۱۳ ریال زیان شناسایی کرد.

"شلرد" طی این دوره سالیانه درآمدی از خود به ثبت نرساند، مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت ساعت ۱۰ صبح روز ۳۱ تیرماه برگزار میشود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"شلرد" از میزان زیان خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد هیچ‌گونه پرداختی به سهامداران خود نداشت.


بین المللی سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمند

شرکت بین المللی سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمند در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر ۲۰ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۳۴۰ ریال سود شناسایی کرد.

"بهیر" در این دوره مالی به درآمد عملیاتی ثبت‌شده بالغ‌بر ۲۷ میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش یافته است.

"بهیر" در تاریخ ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ برگزار میکند.

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "بهیر" در سال مالی گذشته برابر با ۴۴۲ ریال سود در ازای هر سهم بود و ۴۴ ریال سود نقدی به سهامداران پرداخت کرد.

گسترش صنایع و خدمات کشاورزی

شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی در تاریخ ۳۱ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

گسترش صنایع و خدمات کشاورزی در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۴ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۲۱۰ ریال سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "تکشا" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۸۱ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۱۶ درصد کاهش پیدا کرد.

بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو

شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه ۲۵ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۱،۲۶۶ ریال سود در ازای هر سهم به دست آورد.

"رتکو" طی این دوره مالی به درآمد عملیاتی ۱۱۱ میلیارد تومانی رسید که نسبت به سال مالی گذشته شاهد رشد درآمد ۲۷ درصدی بود.

تصمیماتی که "رتکو" در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت، در ازای هر سهم ۲،۵۷۱ ریال زیان شناسایی کرد و سود نقدی به سهامداران خود پرداخت نکرد.

نتایج مجامع عمومی که در تاریخ سی و یکم تیرماه برگزار شد:

شرکت کود شیمیائی اوره لردگان در تاریخ ۳۱ تیرماه قرار بر آن بود که مجمع عمومی سالیانه را برگزار کند.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کود شیمیائی اوره لردگان با حضور ۷۰.۲۸ سهامداران و هیئت‌مدیره شرکت برگزار شد و در انتهای این مجمع به ازای هر سهم سود نقدی پرداخت نشد.

مجمع عمومی عادی سالانه سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمند با حضور ۷۰ درصدی سهامداران برگزار شد و میزان سود نقدی که در ازای هر سهم تقسیم شد برابر با ۵۰ ریال بود.

مجمع عمومی عادی سالانه " آینده" با حضور ۶۹.۴۹ درصدی سهامداران و هیئت‌مدیره شرکت برگزار شد و و در خصوص برخی دستور جلسات تصمیم گیری نکرد و تصمیم گیری به مجمع دیگری موکول گردید.

مجمع عمومی عادی سالانه "ساذری" با حضور ۵۰.۳۶ درصد سهامداران و هیئت‌مدیره شرکت برگزار شد و در انتها به ازای هر سهم سود نقدی تقسیم نکرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر