بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
در مجمع عمومی سالیانه آسیاتک چه گذشت؛

تقسیم سود ۷۰ ریالی در مجمع "آسیاتک"

تقسیم سود ۷۰ ریالی در مجمع
در پایان این مجمع عمومی شرکت آسیاتک در حضور ۷۶ درصدی سهامداران و هیئت مدیره، تقسیم سود ۷۰ ریالی را به تصویب رساند و همچنین زمان پرداخت سود نقدی سهامداران نیز تا پایان مرداد ماه خواهد بود.
کد خبر : ۲۶۰۵۴۵

تقسیم سود ۷۰ ریالی در مجمع آسیاتک+بورس نیوز

بورس نیوز:

مجمع عمومی سالیانه شرکت انتقال داده‌های آسیاتک  در تاریخ ۳۰ تیرماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و این مجمع مربوط به سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ است.

آسیاتک اولین مجمع عمومی خود را به عنوان یکی از تازه وارد‌ها به بازار سرمایه با حضور ۷۶ درصدی سهامداران و هیئت مدیره برگزار کرد.

محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک در این مجمع عمومی سالیانه گفت:

شرکت آسیاتک در قرن جدید اولین شرکتی بود که وارد بازار سرمایه شد، روند سهام رقابتی آسیاتک در بازار که برای انجام خدمات به مردم سرویس می‌دهد مجموعاً ۲۹ درصد را در اختیار دارد و زمانی که مخابرات به این بازار رقابتی اضافه شود به بیش از ۱۰ درصد سهم بازار می‌رسد.

گفتنی است که با شرکت مخابرات ایران عقد قراردادی را داشته‌ایم که از سیستم و تجهیزات آن‌ها بهره‌برداری داشته باشیم و محدودیت از سرویس‌های خانگی برداشته شود، در حوزه بی‌سیم و فرکانسی نیز با شرکت‌های ایرانسل و مبین‌نت قرارداد داریم و در حوزه بی‌سیم نیز در ۳۱ استان حضور پیدا کرده‌ایم.

از نظر درآمدی نیز در سال مالی ۱۳۹۵ توانستیم ۱۹۵ میلیارد تومان درآمد از خود بر جای بگذاریم و در سال ۱۴۰۰ نیز این درآمد افزایش پیدا کرد با اضافه‌شدن سرویس‌های تجاری مجموع درآمد‌ها طی این سال مالی به مبلغ ۸۱۸ میلیارد تومان رسید که در این بین بخش ADSL بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

یوسفی زاده ادامه داد:

روند قیمتی سهم آسیاتک در حدود ۴۹ روز سپری‌شده از سال مالی توانست قله‌ی ۱۸,۲۹۱ ریالی را تجربه کند و در آخرین روز معاملاتی بازار نیز به قیمت هر سهم ۱۵,۹۸۰ ریالی دست یافت و طی ۳۵ روز معاملات توانست روند مثبتی را از خود بر جای بگذارد.

در پایان این مجمع عمومی شرکت آسیاتک در حضور ۷۶ درصدی سهامداران و هیئت مدیره، تقسیم سود ۷۰ ریالی را به تصویب رساند و همچنین زمان پرداخت سود نقدی سهامداران نیز تا پایان مرداد ماه خواهد بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر