بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
برگزاری مجمع عمومی بانک شهر با رضایتمندی سهامداران از عملکرد تیم مدیریتی جدید
مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بانک شهر طی مراسمی با حضور حداکثری سهامداران حقیقی و حقوقی؛ مجوز بانک مرکزی و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۰۵۸۳

برگزاری مجمع عمومی بانک شهر با رضایتمندی سهامداران از عملکرد تیم مدیریتی جدید

بورس نیوز: در این مراسم که با حضور بیش از ۶۰ درصدی سهامداران حاضر در جلسه و دیگر سهامداران به صورت زنده از طریق وب سایت بانک به نشانی: shahr-bank.ir برگزار شد؛ ضمن رضایتمندی سهامداران حقیقی و حقوقی حاضر در جلسه از عملکرد تیم مدیریتی جدید بانک شهر، صورت‌های مالی این بانک مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ با نظر به گزارش حسابرس، نظر اکثریت سهامداران و حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب رسید.

سید محمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد روبه رشد این بانک در بیشتر حوزه‌های بانکی، گفت: قطعا از هیچ تلاشی برای تامین رضایتمندی و منافع سهامداران، به خصوص سهامداران خرد دریغ نخواهیم کرد.

احمدی افزود: شعب بانک شهر با یک برنامه ریزی منظم و در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی به خصوص در پرداخت سود سپرده توانسته اند در جذب انواع سپرده طی ۲ سال اخیر رشدی چشمگیر داشته باشند؛ به طوری که در پایان سال ۱۴۰۰ نسبت سپرده‌های بانک شهر به کل سپرده‌های بانک‌های خصوصی درصد قابل توجهی بوده است.

وی به افزایش بیش از ۶۶ درصدی درآمد‌های بانک شهر در سال گذشته اشاره کرد، گفت: این بانک هم اکنون در حوزه درآمد‌های کارمزدی نیز عملکرد خیره کننده‌ای دارد. همچنین باید اعلام کنم که در حوزه ارزی نیز بانک شهر به عنوان یکی از بانک‌های برتر کشور درمیان بانک‌های دولتی و خصوصی بوده و توانسته با بهره بردای از ظرفیت‌های این حوزه ضمن کمک به واحد‌های تولیدی به افزایش درآمد‌های بانک نیز کمک کند.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به راه اندازی صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات از سوی این بانک با سرمایه ۷ هزار میلیارد تومانی، تصریح کرد: این صندوق می‌تواند ضمن تسهیل در واگذاری املاک، نقدینگی بانک را بالا برده و مسیر پیشرفت بانک شهر را در سال جاری هموار کند.

احمدی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که بانک شهر به عنوان اولین بانک در کشور توانسته مجوز صندوق اختصاصی بازارگردانی را اخذ کند، افزود: این مهم انشاالله تا ۳ ماه آینده عملیاتی می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر