بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت:

ورود ۱۱ شرکت غیربورسی سهام عدالت به بازار سرمایه

ورود ۱۱ شرکت غیربورسی سهام عدالت به بازار سرمایه
رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت:مافیای سهام عدالت، این نماد را با قیمت ناچیز از دست مردم خارج کردند درحالی اکنون ۱۱ شرکت غیربورسی در حال ورود به بازار سرمایه و سهام عدالت هستند و این مسئله سبب می‌شود قیمت سهام عدالت افزایش چشمگیری داشته باشد.
کد خبر : ۲۶۰۵۸۴

ورود ۱۱ شرکت غیربورسی سهام عدالت به بازار سرمایه

بورس نیوز: عسگر توکلی، رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با تاکید براین که مردم از مراجعه به سامانه و یا مرکزی برای تعیین تکلیف سهام عدالت خودداری کنند، اظهار کرد: مددجویان مشمول نیز دستگاه‌های تابعه بهزیستی و کمیته امداد مراجعه داشته باشند.

وی با اظهار اینکه ۲۰ میلیون نفر از افراد جامانده باید مشمول سهام عدالت شوند، درباره سهام عدالت فوت شدگان نیز افزود: برای تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان، گواهی انحصار وراثت الزامی است.

وی با بیان اینکه سامانه‌ای برای تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان معرفی می‌شود، تصریح کرد: برای تعیین سهام عدالت وکالت و انتقال سرمایه قابل پذیرش نیست و باید خرید و فروش از طریق بورس صورت گیرد.

توکلی درباره فروش سهام عدالت با اشاره به بسته بودن نماد فروش خاطرنشان کرد: برخی سودجویان برگه‌های سهام عدالت را با نرخ پایین از دست مردم خارج کردند و به این دلیل در حال حاضر نماد سهام عدالت بسته است.

رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: مافیای سهام عدالت، این نماد را با قیمت ناچیز از دست مردم خارج کردند درحالی اکنون ۱۱ شرکت غیربورسی در حال ورود به بازار سرمایه و سهام عدالت هستند و این مسئله سبب می‌شود قیمت سهام عدالت افزایش چشمگیری داشته باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارزش سهام عدالت تغییری نداشت
در معاملات روز گذشته

ارزش سهام عدالت تغییری نداشت

سهامداران عدالت هوشیار باشند
مدیر امنیت اطلاعات سپرده گذاری مرکزی:

سهامداران عدالت هوشیار باشند

ارسال نظر