بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
مدیر کل صنایع غذا و دارو وزارت صمت:

سود بازرگانی روغن و دانه‌های روغنی صفر شد

سود بازرگانی روغن و دانه‌های روغنی صفر شد
مدیر کل صنایع غذا و دارو وزارت صمت از ابلاغ مصوبات ستاد تنظیم بازار در خصوص صفر شدن سود بازرگانی برای واردات روغن خام و دانه روغنی و نیز معافیت از محدودیت سقف و سابقه در واردات روغن خام و کاهش قیمت روغن خوراکی در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : ۲۶۰۹۹۲

سود بازرگانی روغن و دانه‌های روغنی صفر شد

بورس نیوز: علیرضا شه پرست از ابلاغ مصوبات ستاد تنظیم بازار در خصوص صفر شدن سود بازرگانی برای واردات روغن خام و دانه روغنی و نیز معافیت از محدودیت سقف و سابقه در واردات روغن خام و کاهش قیمت روغن خوراکی در سراسر کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه عزم جدی وزارت صنعت معدن و تجارت معطوف به رفع موانع تولید و حمایت عملی از حقوق مصرف‌کنندگان قرار گرفته است گفت: در همین راستا هماهنگی‌های لازم برای کاهش قیمت برای انواع روغن‌های خوراکی با تولیدکنندگان این حوزه انجام شده است.

مدیر کل صنایع غذا و دارو وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان و حقوق مصرف‌کنندگان به طور متوازن در دستور کار وزارت صمت قرار دارد.

به گفته شه پرست؛ ابلاغ مصوبه تنظیم بازار در خصوص صفر شدن سود بازرگانی روغن و دانه‌های روغنی اقدامی موثر در رفع مشکلات واحد‌های تولیدی روغن خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا هماهنگی‌های لازم برای کاهش قیمت برای انواع روغن‌های خوراکی با تولیدکنندگان این حوزه انجام شده است.

مدیر کل صنایع غذا و دارو وزارت صمت با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان و حقوق مصرف‌کنندگان به طور متوازن در دستور کار وزارت صمت قرار دارد، گفت: با هر واحدی که حقوق مصرف‌کنندگان را رعایت نکرده و از دستورالعمل‌ها و ضوابط قانونی پیروی نکند، برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر