بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
دبیرکل کانون صرافان کشور گفت:

معامله توافقی روزانه ۱۰ میلیون دلار

معامله توافقی روزانه ۱۰ میلیون دلار
دبیر کل کانون صرافان کشور گفت:در حال حاضر روزانه حدود ۱۰ میلیون دلار در بازار توافقی معامله می‌شود؛ به گونه‌ای که روز سه‌شنبه نرخ دلار توافقی در صرافی‌های مجاز سراسر کشور از ۲۹.۷۰۹ تا ۳۰.۶۰۰ تومان دادوستد شد.
کد خبر : ۲۶۱۰۱۶

معامله توافقی روزانه ۱۰ میلیون دلار

بورس نیوز: کامران سلطانی‌زاده، دبیر کل کانون صرافان کشور اظهارکرد: در حال حاضر روزانه حدود ۱۰ میلیون دلار در بازار توافقی معامله می‌شود؛ به گونه‌ای که روز سه‌شنبه نرخ دلار توافقی در صرافی‌های مجاز سراسر کشور از ۲۹.۷۰۹ تا ۳۰.۶۰۰ تومان دادوستد شد. این در حالی است که روند بازار نشان از تمایل صادرکنندگان برای فروش و عرضه بیشتر به صرافی‌های حکایت دارد.

سلطانی‌زاده اشاره به کاهش سقف ارز پرداخت مسافرتی در هفته‌های اخیر اظهار داشت: مصارف ارز مسافری در شبکه صرافی‌ها کاهش داشته دلیل این مساله کاهش سقف این نوع ارز و افت جذابیت خرید و فروش آن است.

دبیر کانون صرافان کشور یادآور شد: روز گذشته قیمت دلار در بازار آزاد نسبت به روز‌های قبل، علیرغم اخبار تحریم‌های جدید از کانال ۳۲ به کانال ۳۱ کاهش داشت و در محدوده ۳۱۶۰۰ معامله شد.

وی در خصوص پیش بینی بازار ارز در روز‌های پیش رو اظهار داشت: با توجه به تعطیلات پیش رو و تعطیلی ایام ماه محرم، شاهد نوسان و هیجان زیادی در بازار نخواهیم بود.

سلطانی‌زاده تاکید کرد: احتمال رشد تقاضا در بازار دینار عراق و ارز زیارتی وجود دارد، که با توجه به حجم بازار توافقی در صرافی‌ها، قابل عرضه است و دغدعه‌ای از این جهت وجود ندارد و هموطنان متقاضی با خیال آسوده می‌توانند نیاز ارزی خود را در شبکه صرافی‌های مجاز سراسر کشور تامین کنند؛ بنابراین بازار آرامی در هفته آینده پیش بینی می‌گردد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
استفاده ۱۵ کشور همسایه از روبل
عضو شورای کانون صرافان گفت:

استفاده ۱۵ کشور همسایه از روبل

پیشی گرفتن عرضه در برابر تقاضا در بازار ارز
دبیر کل کانون صرافان کشور مطرح کرد:

پیشی گرفتن عرضه در برابر تقاضا در بازار ارز

ارسال نظر