بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
درآمد تیرماه "زنگان" ۲۲ درصد پایان‌تر از میانگین درآمدی طی ۳ ماه گذشته بود؛

زنگ زدگی درآمد "زنگان" نسبت به سال گذشته

زنگ زدگی درآمد
صنعت روی زنگان در تیرماه از فروش محصولاتی همچون «آهک هیدراته، حق‌العمل‌کاری روی پودری و هوی مدیا» درآمدزایی داشت، دراین‌بین بیشترین درآمدی که "زنگان" از فروش محصولات در تیرماه به دست آورد متعلق به محصول «آهک هیدراته» بود.
کد خبر : ۲۶۱۲۰۲

زنگ زدگی درآمد زنگان نسبت به سال گذشته+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت صنعت روی زنگان در گزارش فعالیت ماهانه تیرماه (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات شناسایی کرد مبلغی برابر با ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که اُفت تقریباً ۷ میلیارد تومانی را نسبت به ماه گذشته شاهد بود و همچنین طی ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی به مبلغی بالغ‌بر ۳۶ میلیارد تومان رسید.

 

"زنگان" درآمد ماهانه‌ای که در چهارمین ماه از سال مالی حاصل کرد مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی بود، درآمدی که صنعت روی زنگان در تیرماه کسب کرد به میانگین درآمد ماهانه ۹ میلیارد تومان رسید و گفتنی است که درآمد تیرماه "زنگان" ۲۲ پایین‌تر از میانگین درآمد ماهانه طی ۳ ماه گذشته بود.

روند درآمد ماهانه "زنگان" تاکنون

درآمد ماهانه‌ای که صنعت روی زنگان در تیرماه سال جاری از فروش محصولات خود به دست آورد نسبت به ماه گذشته کاهش ۵۰ درصدی را مشاهده کرد و همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی از ابتدای سال مالی تاکنون کاهش ۴۴ درصدی را نسبت به سال مالی گذشته تجربه کرد.

زنگ زدگی درآمد زنگان نسبت به سال گذشته+بورس نیوز

صنعت روی زنگان در تیرماه از فروش محصولاتی همچون «آهک هیدراته، حق‌العمل‌کاری روی پودری و هوی مدیا» درآمدزایی داشت، دراین‌بین بیشترین درآمدی که "زنگان" از فروش محصولات در تیرماه به دست آورد متعلق به محصول «آهک هیدراته» بود که از فروش این محصول ۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

محصول «هوی مدیا» در رتبه بعدی درآمدزاترین محصولات "زنگان" قرار گرفت که طی این دوره توانست حدود یک هزار میلیارد تومان درآمدزایی از فروش را به همراه داشته باشد.

مقدار فروش محصولات "زنگان"

"زنگان" توانست ۹ هزار و ۷۳۰ تن از محصولات تولیدی خود را به فروش برساند و مجموع مقدار فروش تجمیعی "زنگان" برابر با ۴۳ هزار و ۵۱۵ تن بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۴ درصد کاهش پیدا کرد.

زنگ زدگی درآمد زنگان نسبت به سال گذشته+بورس نیوز

در این راستا پرفروش‌ترین محصول صنعت روی زنگان مربوط به «آهک هیدراته» با ۴ هزار و ۳۱۸ تن در بازار داخل کشور شناسایی شد که نرخ فروش آن در ازای هر تن یک‌میلیون و ۳۵۸ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر