بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کاهش چشمگیر ۹۸ درصدی درآمد ماهانه توسعه معدنی و صنعتی صبا نور
"کنور" درآمد ماهانه‌ای که در تیرماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به بازار داخل کشور بود، طی این دوره ماهانه تنها محصولی که به فروش رسید، «گندله» بود و «کنسانتره خشک» نیز در این دوره به بازار نرسید.
کد خبر : ۲۶۱۵۱۹

درآمد ماهانه

بورس نیوز:

درآمد علملیاتی که شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات تولیدی خود در سامانه کدال به ثبت رساند مبلغی بالغ‌بر مبلغ ۷ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه این شرکت معدنی توانست شناسایی کند برابر با ۶۱۷ میلیارد تومان بود.

درآمد ماهانه

"کنور" درآمد ماهانه‌ای که در تیرماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به بازار داخل کشور بود، طی این دوره ماهانه تنها محصولی که به فروش رسید، «گندله» بود و «کنسانتره خشک» نیز در این دوره بر خلاف ماه گذشته به بازار فروش نرسید.

میزان درآمد‌های عملیاتی "کنور"

میزان درآمدی که شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور در تیرماه از فروش محصولات خود کسب کرد با کاهش چشمگیر ۹۸ درصدی در مقایسه با خردادماه همراه بود و درآمد‌های شناسایی‌شده این شرکت معدنی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹۷ درصد اُفت پیدا کرد.

درآمد ماهانه

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور همان‌طور که گفته شد تنها در بازار داخلی محصول خود را به فروش رساند و تنها محصول «گندله» را در این دوره ماهانه فروخت، بر خلاف هفته گذشته محصول «کنسانتره خشک» از سبد معاملات این شرکت خارج شد.

نرخ فروش این محصول در تیرماه برابر با ۳ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به آخرین دوره‌ای که مورد معامله قرار گرفت با کاهش ۱۴ درصد مواجه بود.

مقدار فروش توسعه معدنی و صنعتی صبا نور

مقدار فروش محصولات ”کنور" در تیرماه برابر با ۲ هزار و ۳۱۰ تن بود که نسبت به ماه گذشته با ۹۸ درصد کاهش فروش همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۹۷ درصد اُفت فروش را تجربه کرد، همچنین طی ۴ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز ۲۰۱ هزار و ۷۸۶ تن از محصولات را به فروش رساند.

مقدار تولید «گندله» شرکت معدنی "کنور" در تیرماه ۳۲ هزار تن اعلام شد، این مقدار تولید نسبت به ماه گذشته ۳۵ درصد کاهش پیدا کرد، مقدار تولید این محصول طی ۴ ماه گذشته برابر با ۱۶۵ هزار تن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر