بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
متن خبری کافه سرمایه کیش اینوکس ۲۰۲۲
شرکت بهاران تدبیر کیش به عنوان برگزار کننده سلسله رویداد‌های سالانه کیش اینوکس (Kishinvex) با عنایت به سیاست‌ها و رویکرد‌های اقتصادی جدید کشور و اهمیت جذب و تامین سرمایه در مسیر توسعه طرح‌های دانش بنیان در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، بر آن شد تا به منظور بهره برداری از تجربیات سال‌های گذشته و هم افزایی پتانسیل اجزای زیست بوم فناوری و اقتصادی کشور، اقدام به ایجاد ساختاری مدون و بومی با عنوان برنامه ملی کافه سرمایه کاموت کند.
کد خبر : ۲۶۱۷۴۶

متن خبری کافه سرمایه کیش اینوکس ۲۰۲۲

بورس نیوز: شرکت بهاران تدبیر کیش به عنوان برگزار کننده سلسله رویداد‌های سالانه کیش اینوکس (Kishinvex) با عنایت به سیاست‌ها و رویکرد‌های اقتصادی جدید کشور و اهمیت جذب و تامین سرمایه در مسیر توسعه طرح‌های دانش بنیان در سال مزین به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، بر آن شد تا به منظور بهره برداری از تجربیات سال‌های گذشته و هم افزایی پتانسیل اجزای زیست بوم فناوری و اقتصادی کشور، اقدام به ایجاد ساختاری مدون و بومی با عنوان برنامه ملی کافه سرمایه کاموت کند.

هدف از این طرح، تسریع بخشی و مدیریت مسیر به هم رسانی سرمایه گذاران و سرمایه پذیران در سه سطح طرح‌های کلان ملی – دانش بنیان و استارتاپ با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق‌های پژوهش و فناوری است.

در همین راستا از صاحبان طرح‌های مستعد سرمایه گذاری مرتبط با محور‌های اعلام شده دعوت می‌شود ضمن مطالعه شرایط پذیرش نسبت به ارسال مشخصات و خلاصه طرح به آدرس مندرج در پایان خبر اقدام کنند.

هم چنین آن دسته از سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی که تمایل به اطلاع از طرح‌های سرمایه گذاری، تامین سرمایه و مشارکت در طرح‌های منتخب را دارند دعوت می‌شود از طریق لینک زیر آمادگی خود را جهت بررسی اولیه شرایط همکاری و ارتباط با کارشناسان سرمایه گذاری اعلام کنند.

محور‌های پذیرش طرح در برنامه کافه سرمایه ۲۰۲۲ در حوزه‌های ذیل اعلام می‌شود:

الف- انرژی: نفت، گاز و پتروشیمی

ب- معدن: ماشین آلات استخراج و اکتشاف و فراوری مواد معدنی - صنعت ساختمان

ج – سلامت: تجهیزات پزشکی

د – فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT): هوشمند سازی و متاورس

ه- فناوری‌های نوین در صنعت گردشگری

و- شهرسازی و عمران: زیباسازی شهری، انبوه سازی مسکن و ...

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گهرزمین پر بار در طرح‌های توسعه‌ای در سال اشتغال دانش بنیان تولید
حضور پررنگ شرکت سنگ آهن گهرزمین در نخستین نمایشگاه خدمات_کسب و کار_ایران با رویکرد دانش بنیان؛

گهرزمین پر بار در طرح‌های توسعه‌ای در سال اشتغال دانش بنیان تولید

ارسال نظر